موزه‌ای روباز برای افراد علاقمند به گل و گیاه

در این گزارش سری به یکی از موزه‌های دیدنی کشور قهوه و فوتبال می‌زنیم تا با جذابیت‌های دیگر این کشور آشنا شویم. درست فکر کردید منظور ما جایی بجز کشور برزیل نیست. یکی از شهر‌های مهم این کشور با نام بلو هوریزنته شناخته می‌شود.شهر بلو هوریزنته که با توجه به معنای نامش افق زیبای کشور برزیل به حساب می‌آید، در جنوب شرقی کشور قهوه و در ایالت میناس گرایس قرار گرفته است و جاذبه های گردشگری متعددی چون میدان لیبرداد ،میدان پاپ، ستون هرمی شکل سنگی بلو هوریزونته (نماد استقلال برزیل) و برج آلتا ویلا را دارد.البته ما در این گزارش نمی‌خواهیم شهر بلو هوریزنته را به شما معرفی کنیم در اصل می‌خواهیم شما را با یکی از جاذبه‌های این شهر آشنا کنیم.

 

Inhotim؛ موزه‌ای برای افراد علاقمند به گل و گیاه+تصاویر

هر گردشگری که به شهر بلو هوریزنته سفر می‌کند به احتمال زیاد زمانی را به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر اختصاص می‌دهد و ممکن است بخشی از اوقات خود را به بازدید از موزه Inhotim اختصاص دهد در اصل این موزه روباز با جذابیت بصری که دارد همواره توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند البته به نظر می‌رسد که اکثر گردشگرانی که از این موزه بازدید می‌کنند علاقه خاصی به طبیعت و گل و گیاه دارند.

موزه Inhotim یکی از بزرگترین پایه‌های هنر معاصر در برزیل و یکی از بزرگترین مراکز هنر‌های نمایشی در آمریکای لاتین است. این موزه در سال ۲۰۰۴ توسط شخصی به نام برناردا پاز تأسیس شد تا مجموعه شخصی‌اش را در خود جای بدهد البته درب‌های این موزه در سال‌های بعد به روی مردم باز شد و در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از بهترین موزه‌های دنیا شناخته شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

Inhotim؛ موزه‌ای برای افراد علاقمند به گل و گیاه+تصاویر

Inhotim؛ موزه‌ای برای افراد علاقمند به گل و گیاه+تصاویر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *