نشست سفرنامه‌خوانی در مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود

دومین نشست سفرنامه‌خوانی سال جاری با حضور عیسی امیدوار در موزه برادران امیدوار واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

blank

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی سعدآباد، جلسات سفرنامه‌خوانی به صورت دو بار در ماه از کتاب «سفرنامه برادران امیدوار، نخستین جهان‌گردان پژوهشگر ایرانی» در موزه برادران امیدوار به منظور ارتقای جایگاه علمی موزه ها و ایجاد ارتباط دوسویه با مخاطبان موزه و با هدف تشویق به مطالعه و کتاب‌خوانی و همچنین ترغیب به سفر به مناطق مختلف برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

این جلسه دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود.

عیسی و عبدالله امیدوار اولین جهانگردان ایرانی هستند که پس از سه سال مطالعه، در سال ۱۳۳۳ سفر خود را به منظور دیدن نادیده های جهان، با مبلغی حدود ۹۰ دلار آغاز کرده و حاصل سفر ۱۰ سالۀ آنها به ۹۹ کشور از پنج قارۀ جهان، هزاران عکس،  فیلم، صنایع دستی نقاط مختلف جهان و تعداد زیادی مقالات و تحقیقات علمی است.

متقاضیان شرکت در این برنامه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۷۹۴۰۳۰۶ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند و در روز یاد شده به موزه برادران امیدوار به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.

منبع خبر:میراث آریا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *