نطنز

نماینده نطنز: مسئولان سریع‌تر نیازهای حوزه صنعت گردشگری را رفع کنند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت های مرتبط با صنعت گردشگری شد و از مسئولان خواست تا نیازهای این حوزه را سریع تر رفع کنند.

رحمت الله فیروزی پوربادی، در تشریح وضعیت سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ به استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به ویژگی هایی که هم خود شهر اصفهان و هم برخی شهرهای دیگر آن دارد قابلیت زیادی برای جذب گردشگر دارد که بر اساس آماری که چندی پیش مدیر کل میراث فرهنگی استان ارائه کردند، حدود ۶ میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به این استان تردد داشته اند.

وی افزود: در شهرستان ها نیز به همین گونه بوده است و از جمله در حوزه انتخابیه‌ام نطنز به دلیل جاذبه گردشگری که در ابیانه وجود دارد و جاذبه زیارتی امامزاده آقا علی عباس (ع) شهر بادرود از دو روز قبل از عید تاکنون، روزانه تعداد بسیاری از مردم مراجعه کردند که با استفاده از همکاری همه ادارات، ارگان ها، نهادها، حسینیه ها، مدارس و اماکن اقامتی و خانه های بومگردی از مسافرین پذیرایی شده است.

نماینده مردم نطنز در مجلس خاطرنشان کرد: بعد از دو سال شاهد شرایط جدیدی برای گردشگری در سراسر کشور بوده ایم که ان‌شاءالله با شروع ماه مبارک رمضان مردم به شهرهای خودشان مراجعه خواهند کرد و امیدواریم در مسیر برگشت مراقبت های ویژه ایمنی را داشته باشند که به سلامت بروند و ایام خوبی را در تفریح و سفر داشته باشند.

فیروزی پوربادی در رابطه با کمبودهای موجود در حوزه پذیرش مسافران که در حوزه انتخابیه اش وجود دارد، تصریح کرد: امامزاده آقاعلی عباس (ع) پذیرش زائرین بسیاری در بادرود است که می طلبد در خصوص زائرسرا، کمپ، هتل و متل اقداماتی صورت گیرد و نیاز است که کمپ های مخصوصی برای استفاده مسافران ایجاد شود، چرا که در این ایام شاهد بودیم بعضا مسافران در کنار پارک ها چادر زده بودند و این نیاز احساس می شود که به زیرساخت های اقامتی و پذیرایی باید اضافه شود تا قابلیت گردشگری بیشتر توسعه یابد.

وی از مسئولان امر در حوزه گردشگری خواست که صدور مجوز، ارائه تسهیلات و حمایت از گردشگری و حمایت از ساخت خانه های بومگردی، هتل و زیرساخت هایی که به صنعت گردشگری کمک می کند را بیشتر مورد توجه قرار دهند و کمک کنند تا نیازهای این حوزه سریع تر رفع شده و کاهش یابد تا فضایی ایجاد شود که مردم در مسافرت به شهرها جاهایی برای اقامت و استراحت داشته باشند.

نماینده مردم نطنز در مجلس در پایان به مسافران توصیه کرد: ایمنی در رانندگی را رعایت کنند و در حالت خواب آلودگی و خستگی مسافرت نکنند و همچنین قواعد راهنمایی و رانندگی را حتما رعایت کنند تا با کمال آرامش به مقصد خود برسند.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *