نکاتی عجیب در مورد بالی که باید بدانید

اخبار عجیب‌وغریبی از شهر بالی به گوش می‌رسد. بالی شهری در اندونزی هست که به‌عنوان یکی از عجیب‌وغریب‌ترین شهرها محسوب می‌شود. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری متفاوت و بسیاری از نکات عجیب‌وغریب هست که باعث شده بسیاری از افراد نسبت به سفر خود به این شهر اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، این عجایب در مورد شهر بالی در بخش‌های متفاوتی مانند فرهنگ، محیط‌های گردشگری، افراد و بسیاری دیگر از بخش‌های دیگر موجود است. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد با توجه به کنجکاوی عجیبی که نسبت به شهرهای مختلف دارند، تور بالی را برای سفر انتخاب کرده و به این شهر سفر کنند. لازم به ذکر است که این نکات عجیب‌وغریب نه‌تنها نظر بسیاری از ایرانیان، بلکه نظر بسیاری دیگر از گردشگران مختلف از جای‌جای دنیا را به خود جذب کرده است. در ادامه نکات بیشتری در مورد عجایب شهر بالی  خواهیم گفت. اگر اخبار این شهر را دنبال می‌کنید، با ما تا پایان همراه باشید.

بالی شهری عجیب‌وغریب

عجایب و حقایق مختلفی که در مورد شهر بالی موجود است. جالب است که بدانید در بعضی از اوقات این عجایب خنده‌دار و در بعضی از اوقات بسیار حیرت‌انگیز است. به‌طور مثال افرادی که تور بالی را برای سفر انتخاب کرده‌اند، اگر در زمان اقامت خود در این شهر شب‌ها به خیابان‌ها بروند، می‌بینند که هدایا و یا بشقاب‌های کوچکی جلوی درب خانه‌های آن‌ها موجود است. آن‌ها اعتقاد دارند که خدایان و ارواح در میان آن‌ها موجود هستند و رفت‌وآمد دارند. به همین دلیل از چیزهای مختلف برای پذیرایی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

مسافران تور بالی ممکن است که در این شهر تنها چند نام را بشنوند. خانواده‌ها در شهر بالی اعتقاد دارند که باید اسم‌های بچه‌های خود را در بین چند اسم مانند کادک، کومانگ، نیومن، پوتو، گده و بالی وایان انتخاب کنند.

جالب است بدانید گران‌ ترین قهوه در بالی هست. شاید تصور کنید که کشت این قهوه‌ها در بالی انجام می‌شود؛ اما چیزی که بسیار حیرت‌انگیز است این هست که این قهوه‌ها با کمک راسوها تولید می‌شوند که این موضوع بسیار عجیب است. لذا طبق تحقیقاتی که داشته‌ایم این موضوع ثابت‌ شده است.

تور بالی و بازدید از جاذبه‌های عجیب‌وغریب آن

جاذبه‌های گردشگری بالی، خود به‌عنوان یکی از عجیب‌وغریب‌ترین چیزهای این شهر در کشور اندونزی محسوب می‌شوند. افرادی که تور بالی را برای سفر انتخاب می‌کنند، می‌توانند با استفاده از خدمات تورها، این جاذبه‌های گردشگری را مورد بررسی قرار دهند. از جاذبه‌های گردشگری می‌توان به معبد مادر من، ساحل سانور، ساحل کوتا، لووینا، کوه باتور، پورا بساکی، تاناه مشهورترین معبد هندوها و… اشاره کرد. تمام این جاذبه‌های گفته‌شده به‌صورت طبیعی و دست‌ساز دست بشر برای افراد موجود می‌باشند.

blank

نکات عجیب در مورد هزینه تور بالی

جالب است که بدانید به‌جز حقایق عجیب‌وغریبی که در مورد شهر بالی وجود دارد، تور بالی با کمترین هزینه نسبت به سایر تورهای گردشگری آسیایی و اروپایی به افراد ارائه می‌شود. در بعضی از اوقات تورهای گردشگری در ایام نوروز با رشد قیمتی مواجه هستند؛ اما این تور افزایش قیمت آن‌ چنانی برای افراد نخواهد داشت. رشد نکردن هزینه تور بالی در نوروز این است که خدمات ارائه‌شده در این شهر در زمان عید نوروز گران نمی‌شوند و همین موضوع باعث شده که آژانس‌های مسافرتی، قیمت این تور را با کمترین هزینه در مقایسه با سایر تورهای درخواستی در عید نوروز به افراد ارائه بدهند.

blank

جمع‌بندی پایانی در مورد بالی و تور این شهر

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی در مورد تور بالی داشته باشیم، می‌توان گفت که اخبار حاصله از این شهر نشان از یک شهر بسیار جالب و جذاب برای گردش و سفر هست. امروزه بسیاری از گردشگران که به نقاط مختلف دنیا سفرکرده‌اند با توجه به جذابیت‌ها و عجایبی که در تور بالی موجود است، سعی می‌کنند که این تور را برای سفر و گردش خود انتخاب کنند. توصیه ما به افراد این است که اگر هزینه کافی برای سفر دارند، برای یک‌بار هم که شده به‌طورکلی این تور را انتخاب کرده تا با نکاتی که در متن بالا به آن اشاره شد، آشنا شوند.

منبع خبر:ایسنا

blank

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *