هتل‌های کرمانشاه تابستان شلوغی را گذراندند

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: هتل های کرمانشاه در تابستان امسال به نسبت سال گذشته فصل شلوغی را پشت سرگذاشتند.

سیروس گل عنبر در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، از افزایش آمار اسکان مسافران و گردشگران در هتل های کرمانشاه طی تابستان امسال خبرداد و گفت: هرساله در این فصل حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت تخت هتل های کرمانشاه پُر می شد، اما این رقم در تابستان امسال به بیش از ۶۰ درصد رسید.

وی این اتفاق را نشانه رشد گردشگری در کرمانشاه دانست و گفت: معرفی بیشتر جاذبه های استان، برگزاری رویدادهای گردشگری، توسعه توریسم درمانی و… مهمترین عواملی هستند که افزایش تعداد اسکان در هتل های کرمانشاه را بدنبال داشته است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: افزایش آمار اسکان در هتل های کرمانشاه درحالی است که بسیاری از مسافرین هم به علت شرایط مساعد جوی با برپایی چادر، شب ها را در پارک ها می گذراندند.

وی با تاکید براینکه در آینده شرایط بهتری پیش روی هتل های کرمانشاه خواهد بود، عنوان کرد: باید معرفی و ارتقاء خدمات هتل های کرمانشاه را در دستورکار قرار دهیم که در این راستا قرار است طی هفته های آینده یک نمایشگاه  برپا کنیم.

گل عنبر اضافه کرد: نمایشگاه گردشگری، هتلداران، تالارها و رستوران ها از ۹ تا ۱۲ مهر در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار می شود که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های اقامت و پذیرایی استان است.

وی یادآورشد: همچنین در این نمایشگاه در نظر داریم جشنواره “دنده کباب” را برگزار کنیم و در این رابطه از رستوران های مطرح کرمانشاه خواسته ایم تا در این جشنواره شرکت کنند.

منبع خبر:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *