هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان در مرمت بناهای تاریخی شهداد مشارکت کند

معاون امور عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ماهان معین اقتصادی منطقه شهداد است گفت: انتظار داریم بناهای تاریخی شهداد توسط این شرکت هواپیمایی مرمت شود.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در کارگروه گردشگری استان با موضوع بررسی قابلیت‌ها و توانمندی‌های بخش شهداد اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان معین اقتصادی منطقه شهداد نباید صرفا به ساخت هتل محدود شود و این شرکت باید مرمت و بازسازی بناهای تاریخی بخش شهداد را در دستور کار قرار دهد.
معاون امور عمرانی استانداری کرمان  با اشاره به خشک شدن دریاچه بیابان لوت شهداد تاکید کرد: می‌توان با انجام کارهای مطالعاتی نسبت به دائمی کردن این دریاچه در تمامی ایام سال از طریق استحصال و انتقال آب رود شور اقدام کرد.
او با تاکید بر اینکه باید برای تهیه طرح توسعه منطقه شهداد مشاور ذی‌صلاح انتخاب شود افزود: شرکت هواپیمایی ماهان می‌تواند در قالب یک تفاهم‌نامه و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به توسعه منطقه کمک کند.
آیت‌اللهی موسوی خواهان مشارکت بیشتر بخش خصوصی در توسعه منطقه شهداد شد و خاطرنشان کرد: امکانات و منابع دولتی محدود است و باید بخش خصوصی پای کار بیاید.

منبع: ایسنا

مرتبط:

منطقه ثبت جهانی بیابان لوت شهداد نیازمند پایش تصویری است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *