پناهگاه-حیات-وحش-خارک

ورود تورهای گردشگری به مناطق حفاظت شده به مجوز محیط زیست نیاز دارد

ورود تورهای گردشگری به مناطق حفاظت شده استان بوشهر نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص می گوید: ورود گردشگران در قالب تورهای گردشگری به مناطق حفاظت شده در راستای هماهنگی و پیشگیری از ورود آسیب به طبیعت و جلوگیری از هر گونه حادثه برای گردشگران وفق قوانین و مقررات باید با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست باشد بنابراین از همه آژانس های گردشگری و تورهای گردشگری تقاضامند است قبل از آگهی برگزاری تورها و ورود به مناطق حفاظت شده نسبت به اخذ مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام کنند.

فرهاد قلی نژاد همچنین بیان کرد: مناطق حفاظت شده مناطق ارزشمند زیستی بوده که در جهت حفاظت از تنوع زیستی و طبیعت تحت حفاظت و مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارند و گردشگری در این مناطق باید با رعایت اصول حفاظت از طبیعت بوده تا از تخریب و ایجاد آلودگی در طبیعت جلوگیری گردد و از همه شهروندان عزیز درخواست می شود در هنگام گردشگری در طبیعت حافظ محیط زیست و طبیعت باشند.

به گزارش ایسنا، به تقل از روابط عمومی محیط زیست استان بوشهر، مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست شامل پارک های ملی، پناهگاه حیات وحش، منطقه حفاظت شده و آثار طبیعی ملّی است.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *