خراسان جنوبی

پاییز؛ بهار گردشگری خراسان جنوبی

معاون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: بسیاری از محصولات استراتزیک استان در فصل پاییز برداشت می‌شوند که این خود باعث جذب هرساله گردشگران به خراسان جنوبی می‌شود.

مرتضی عربی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اقلیم گرم و خشک استان، فصل پاییز، بهار گردشگری در خراسان جنوبی است.

وی ادامه داد: برداشت محصولات راهبردی استان مانند زرشک، زعفران و گل نرگس در این فصل انجام می‌شود، بنابراین یکی از جاذبه‌ها بازدید از مزارع این محصولات است.

معاون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: از طرفی مناطق بیابانی و کویری نیز مانند کویرهای حلوان طبس، همت‌آباد زیرکوه، اکبرآباد خوسف، حیدرآباد و دهسلم نهبندان، سه قلعه سرایان، پلوند فردوس و مظفری بشرویه مناطق کویری جذاب در این فصل هستند.

عربی افزود: برگزاری جشنواره‌ها در صورتی که باعث جذب و ورود گردشگر و بهبود معیشت جامعه محلی شوند و بازخورد تبلیغاتی از طریق شبکه‌های مجازی و صدا و سیما داشته باشند مفید خواهند بود.

وی یادآور شد: لازم است قبل از برگزاری جشنواره تبلیغات محیطی مناسب در سطوح استانی و ملی انجام شود و از طریق برگزاری تور توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به مقصد جشنواره بتوان خدمات و محصولات گردشگری را به گردشگران عرضه کرد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *