فرودگاه پیام-فرودگاه بین المللی پیام

پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش می‌یابد

نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیر عامل فرودگاه پیام رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با هدف توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه برگزار شد.

به نقل از فرودگاه بین المللی پیام، نشست هم اندیشی با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس‌های هواپیمایی برای توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکارهای لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود این فرودگاه برگزار شد.

در این جلسه نادر ثناگو مطلق مدیرعامل فرودگاه پیام، ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوزهای لازم و کسب استانداردهای لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسبت به توسعه پروازها اقدام شود.

در این جلسه باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

همچنین محمدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از اعلام آمادگی این اداره کل برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر داد و گفت: اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنابراین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

وی ادامه داد: قطعاً جلساتی با استانداری البرز برای برنامه ریزی توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه، حرمت الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه پروازها موجب رونق کسب و کار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و هم دلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی‌های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

مرتبط:پیامدهای منفی کرونا بر گردشگری و حمل و نقل هوایی در خاورمیانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *