پلکان مارپیچ کوه تایهانگ چین

پلکان مارپیچ کوه تایهانگ چین

رشته کوه تایهانگ ۲۵۰ مایل (۴۰۰ کیلومتر) از شمال به جنوب را شامل می شود و از طریق استان های شانشی، هنان و هبی کشور چین عبور می کند. کنار دامنه ی این کوه پلکانی مارپیچ قرار گرفته است.

رشته کوه تایهانگ Taihang چین بیش از ۲۵۰ مایل (۴۰۰ کیلومتر) را طی می کند و از سه استان این کشور عبور می کند. در حالی که تماشای آنها منظره ای واقعا خیره کننده است، کوه ها به همان اندازه بلند هستند که صعود آنها دشوار است.

اخیراً مقامات گردشگری در لینژو، استان هنان تصمیم گرفتند کوه ها را در دسترس گردشگران قرار دهند، بنابراین راه حل جالبی ارائه دادند. فقط یک مشکل وجود دارد: شما برای بازدید باید کمتر از ۶۰ سال سن داشته باشید و یا بیماری خاصی و بیماری قلبی نداشته باشید.

با نام مستعار “راه پله به بهشت”، پله مارپیچی عظیمی که در کوههای تایهانگ چین در لینژو، استان هنان به آسمان می رود، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که مناظر طبیعی را مانند گذشته مشاهده کنند.

این برج عظیم پلکانی ۳۰۰ فوت ارتفاع دارند.

پلکان مارپیچ کوه تایهانگ چین

رشته کوه تایهانگ ۲۵۰ مایل (۴۰۰ کیلومتر) از شمال به جنوب را شامل می شود و از طریق استان های شانشی، هنان و هبی کشور چین عبور می کند.

ارتفاع اکثر قله ها از ۵۰۰۰ تا ۶۵۰۰ فوت (۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر) است و قله اصلی شیائو ووتایشان به ۹۴۵۵ فوت (۲۸۸۲ متر) می رسد.

بازدید کنندگان لازم است قبل از بالا رفتن از پله ها، باید رضایت نامه را برای بیماری های قلبی و ریه خود و مشکلاتی از جمله ترس و … را امضا کنند.

افراد بالای ۶۰ سال اصلاً مجاز نیستند از پله بالا بروند !

اگر از خود می پرسید که چرا آنها فقط آسانسور درست نکردند ، شما تنها نیستید. مقامات توضیح می دهند: “در اینجا باد می وزد و آنها را خراب می کنند.

پلکان مارپیچ کوه تایهانگ چین

و باد به بازدیدکنندگان می خورد، پرندگان از کنار آنها پرواز می کنند، پله ها جیر جیر می کنند. بنابراین نسبت به آسانسور هیجان به دنبال ماجراجویی را برای بازدیدگنندگان به ارمغان می آورد.”

مقامات گردشگری چینی در لینژو، استان هنان، امیدوارند که این پله ها تجربه واقعی کوهنوردی را به بازدید کنندگان ارائه دهند.

این یک تمرین کوهنوردی است.

بنابراین، اگر قصد دارید به زودی از چین بازدید کنید، حتماً این راه پله را به برنامه سفر خود اضافه کنید. هشدار داده می شود: برای صعود از آن ممکن است مجبور شوید شکل خود را بدست آورید!

مرتبط:

تلفیقی از معماری چینی و اسلامی در مسجد «شی‌آن»

ممنوعیت‌های باورنکردنی در چین

چینکوئتی _دهکده قرون وسطایی با هزاران متن باستانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *