سنگاپور- محدودیت‌های سفری

کاهش محدودیت‌های سفری در سنگاپور

سنگاپور اعلام کرد لزوم قرنطینه را برای مسافرانی که از بریتانیا و چند کشور دیگر به سنگاپور سفر می‌کنند لغو خواهد کرد و محدودیت‌های سفری را کاهش می دهد.

 به نقل از سی ان بی سی،‌ دولت سنگاپور با اعلام کاهش شدت مقررات کرونایی از ایجاد امکان ورود مسافران چند کشور به سنگاپور بدون لزوم سپری کردن دوران قرنطینه خبر داد.

نخست‌وزیر سنگاپور اعلام کرد با توجه به موفق بودن برنامه پذیرش بدون قرنطینه مسافرانی که از آلمان و برونئی به این کشور سفر می‌کنند این برنامه برای ۹ کشور دیگر نیز اجرا خواهد شد.

به این ترتیب کانادا،‌ دانمارک،‌ فرانسه،‌ ایتالیا،‌ هلند، اسپانیا، کره جنوبی،‌ بریتانیا و ایالات متحده آمریکا نیز در این برنامه خواهند بود.

بر اساس این برنامه، مسافران واکسینه‌شده‌ای که از این کشورها به سنگاپور سفر می‌کنند نیازی به سپری کردن دوران قرنطینه ندارند اما مسافران برای اطمینان حاصل کردن از ابتلا نداشتن به ویروس کرونا باید پیش از ورود به سنگاپور آزمایش کرونا انجام دهند.

به گفته دولت محدودیت‌های سفری برای این کشورها به جز کره جنوبی از ۱۳ اکتبر اجرا خواهد شد. کره جنوبی از ماه نوامبر شامل این برنامه خواهد شد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آغاز سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ‌کنگ

سنگاپور ، شهری سرشار از رنگ، قومیت‌ و جاذبه‌های طبیعی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *