پروتکل پذیرش گردشگران خارجی در ایران چه شد؟

کاهش ۹۴ درصدی ورود مسافران خارجی به خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ورود مسافران خارجی به خراسان رضوی در سال ۹۹ کاهشی ۹۴ درصدی داشته است.

ابراهیم نصری در خصوص میزان ورود مسافران غیرایرانی به خراسان رضوی در سال ۹۸ اظهار کرد: ۶۹۵ هزار و ۹۲۰ نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی، ۵۱ هزار و ۷۹۲ نفر از طریق حمل‌ونقل ریلی و ۳۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و در مجموع یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۲ مسافر غیرایرانی وارد خراسان رضوی شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش ۹۴ درصدی ورود مسافر غیرایرانی در سال ۹۹ به خراسان رضوی گفت: ۵۱ هزار و ۷۳۹ نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی، ۷ هزار و ۹۳۶ نفر از طریق حمل‌ونقل ریلی، ۵ هزار و ۷۸۰ نفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و در مجموع ۶۵ هزار و ۴۵۵ نفر مسافر غیرایرانی در سال ۹۹ وارد خراسان رضوی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص خروج  مسافر غیرایرانی از خراسان رضوی در سال ۹۸ تصریح کرد: ۶۸۵ هزار و ۹۳۶ نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی، ۵۱ هزار و ۷۹۲ نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی، ۳۶۶ هزار و ۶۵۰ نفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و در مجموع یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷۸ مسافر غیرایرانی از خراسان رضوی خارج شده‌اند.

نصری با اشاره به کاهش ۹۵ درصدی خروج مسافر غیرایرانی از خراسان رضوی در سال ۹۹ ادامه داد: ۳۹ هزار و ۴۰ نفر از طریق حمل‌ونقل هوایی، ۷ هزار و ۹۳۶ نفر از طریق حمل‌ونقل ریلی، ۶ هزار و ۴۵۹ نفر از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و در مجموع ۵۳ هزار و ۴۳۵ مسافر غیرایرانی در سال ۹۹ از خراسان رضوی خارج شده‌اند.

blank

 

گفتنی است که آمار اداره گذرنامه مشهد از ورود و خروج مسافران غیرایرانی لحاظ نشده است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

اندونزی ورود مسافران خارجی را ممنوع می‌کند

مشهد مقصد نهایی سفر ریلی مسافران خارجی است

کاهش ۸۰ درصدی سفر خارجی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *