قلعه بهستان استان زنجان

استان زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: استان زنجان در نمایشگاه سه‌بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی به صورت مجازی در اندونزی معرفی می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری به صورت فیزیکی، به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی، نمایشگاه سه‌بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی با عنوان «پنجره‌ای به سوی ایران» در بستر فضای مجازی با موضوع زنجان تهیه و آماده‌سازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: آثار این نمایشگاه تا چند روز آینده در شبکه‌های اجتماعی شامل فیس‌بوک، اینستاگرام، توئیتر و سایت رسمی رایزنی فرهنگی و دیگر کانال‌ها و گروه‌ها برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد و در آن گنبد سلطانیه به عنوان اثر جهانی و فاخر دوره ایلخانی و سایر بناهای تاریخی در سطح استان و صنایع‌دستی مانند ملیله، چاقو، چاروق و … در سایت www.artsteps.com/view/۶۰۷۲c۱۶۷۶۱۳c۹۹۳۵۶۳۳۲۷b۸ معرفی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: در ابتدای ورود به این نمایشگاه سه‌بعدی، متنی به منظور آشنایی با هنر خوشنویسی ایران به زبان اندونزیایی برای بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آسیاب آبی دهشیر علیا، تنها آسیاب آبی فعال زنجان

روستای علم كندی و منطقه قارقالان زنجان

گوور قلعه ، گوردخمه صخره‌ای در ماه‌نشان زنجان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *