بازار تاریخی زنجان-تاسیسات گردشگری

نظارت بر تاسیسات گردشگری زنجان در ماه رمضان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از تشدید نظارت بر همه تاسیسات گردشگری و سایر صنوف خدماتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، طرح بازدید نظارتی مشترک از تاسیسات گردشگری استان شامل (واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی) از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، دامپزشکی و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد که در همین راستا و طی دو هفته اول ماه رمضان ۱۰۰ مورد بازدید صورت گرفته است.

وی افزود: ابلاغ دستورالعمل به اصناف مختلف به‌ منظور اهتمام بیشتر و نصب موارد قانونی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در انظار عمومی، اعمال نظارت دقیق نسبت به عملکرد اصناف به‌ویژه هتل‌ها، رستوران‌های داخل شهری، اغذیه‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها است.

این مسئول بیان کرد: واحدهای خدماتی در شرایط قرمز از لحاظ سطح‌بندی کرونا صرفاً به‌ صورت بیرون‌بر فعالیت خواهند داشت و هیچ واحدی نباید نسبت به ارائه سرویس در محل اقدام کند.

ارجمند ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه سلامت، پروانه بهره‌برداری معتبر، کارت سلامت مدیر و کارکنان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و … از شرایط فعالیت واحدهای خدمات‌رسان به‌ صورت بیرون‌بر در ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: رعایت شئونات اسلامی و حرمت این ماه مبارک، یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام، علاوه بر نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

آسیاب آبی دهشیر علیا، تنها آسیاب آبی فعال زنجان

گوور قلعه ، گوردخمه صخره‌ای در ماه‌نشان زنجان

هنر فلز؛ نگاهی نو به صنایع‌دستی منحصر به فرد زنجان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *