کرمان

بازدید مجازی از جاذبه‌های گردشگری کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان از طریق فضای مجازی میسر شده است.

“فریدون فعالی” در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش سفرهای نوروزی در این روزهای قرنطینه خانگی، لزوم راه اندازی طرح گردشگری مجازی از ضروریات است که خوشبختانه بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان از طریق رسانه ها و فضای مجازی میسر شده است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت های تاریخی و گردشگری استان کرمان کمک زیادی می کند، افزود: این ظرفیت های گردشگری به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش می شود.

فعالی تصریح کرد: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: استان کرمان در ایام نوروز هرسال میزبان تعدادی کثیری از مسافران و گردشگران نوروزی است که عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ یک از بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و همچنین مراکز اقامتی و پذیرایی این استان آمادگی حضور گردشگران را ندارند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

ممنوعیت برپایی چادر و پذیرش مسافر در بوم گردی های کرمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *