لغو دومین جشنواره نوروزی کرمانشاه-کرمانشاه 2020-گردشگری

تعطیلات آخر هفته به کرمانشاه سفر نکنید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از گردشگران خواست در تعطیلات آخر هفته به کرمانشاه سفر نکنند و سفر خود به این استان را به زمان دیگری موکول کنند.

امید قادری در گفت و گو باایسنا، با اشاره به تصمیمات نشست امروز(۱۲ خرداد) ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به وضعیت هشدار کرمانشاه بلحاظ شیوع بیماری کرونا، تصمیماتی درحوزه گردشگری برای جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری گرفته شد.

وی تصریح کرد: براین اساس، تمام مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، میهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافرهای منطقه اورامانات کرمانشاه در تعطیلات آخر هفته تعطیل خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه در این مدت مراکز گردشگری مانند غار قوری قلعه و واحدهای پذیرایی منطقه هم تعطیل خواهند بود، تصرح کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز اقامتی، گردشگری و پذیرایی این منطقه در این ایام با آنها بشدت برخورد خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: سایر مراکز اقامتی، گردشگری و پذیرایی استان هم در این مدت با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود و در این رابطه بازدید مستمری از آنها توسط اکیپ‌های مشترک دستگاه های نظارتی انجام می‌گیرد.

قادری تصریح کرد: از گردشگران می‌خواهیم با توجه به وضعیت استان کرمانشاه، بلحاظ شیوع بیماری کرونا، در تعطیلات آخر هفته به این استان سفر نکنند و سفر خود را به تاخیر بیندازند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

وسوسه‌های طبیعت‌گردی در کرمانشاه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *