آبشار-یاسوج-آبشار یاسوج

تکمیل طرح جامع آبشار یاسوج

شهردار یاسوج گفت: آبشار یاسوج بعنوان نگین این شهر رها شده است که دنبال هستیم با احداث یک جاده، آبشار را به پارک جنگلی یاسوج متصل کنیم و هر چه سریعتر طرح جامع آبشار تکمیل شود.

نستهن مقدم اظهار کرد: شهرداری یاسوج در حدود سال گذشته تلاش‌های همه جانبه‌ای در عرصه‌های فرهنگی، خدماتی، زیربنایی، شهرسازی و ورزشی داشت.

وی تصریح کرد: لازم است در همه حوزه‌ها با اقدام جهادی و بسیجی و بدون حواشی عمل کنیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد:همه جای این شهر باید درست شود، البته نیاز به قانونمندی و برنامه دارد؛ با کسانی که بر مدار قانون پیش می‌روند، تعامل داریم.

مقدم تصریح کرد: ۴۰۲ پست سازمانی در شهرداری یاسوج داریم که ۲۴۹ پست توسط نیروهایی که شرایط قانونی را گذرانده‌ و استخدام شده‌اند پر شده است، حدود ۴۰ درصد پست‌های سازمانی این شهرداری خالی است و هم اکنون ۲۴۹ نفر نیروی رسمی، پیمانی و کارگر رسمی داریم.

وی ادامه داد: ۶۰ نفر در این شهرداری به صورت استخدام موقت فعالیت می‌کنند که قراردادی هستند و باید تبدیل وضعیت شوند و بیش از ۶۰۰ نفر نیروی خدماتی داریم که جمعا نیروهای شرکتی، کارگری، پیمانی و رسمی حوزه خدمات شهری، سیما و منظر شهری، فضای سبز، حمل و نقل عمومی، سازمان عمران، آرامستان و سایر حوزه‌های شهرداری ۸۹۸ نفر است.

شهردار یاسوج یادآور شد: اگر چه این شهر جدید است و طرح‌های آن باید براساس برنامه مدون شهری و طرح تفضیلی پیش می‌رفت، اما متاسفانه از این مساله در سال‌ها و دهه‌های گذشته غفلت شده است.

مقدم عنوان کرد: سازه‌های موقت در شهر یاسوج از گذشته بوده و حدود دو سه درصد در این دوره شهرداری افزایش داشته که به علت روحیه از قبل بوده است، اما برخی سازه‌ها را قلع و قم کرده‌ایم و رای کمیسیون ماده ۱۰۰ برای جمع‌آوری داریم و شهر را از این سازه‌های موقت پاک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در خصوص مبلمان شهری یاسوج از گذشته آنچنان که باید و شاید کار نشده است که برای بهتر شدن مبلمان شهری کار را به اهلش واگذار می کنیم.

شهردار یاسوج با اشاره به وضعیت ناوگان عمومی حمل و نقل(اتوبوس) شهر یاسوج، تاکید کرد: سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس به این ناوگان اضافه شد و در سطح شهر خطوطی را راه اندازی کردیم، اما چون دانشگاه‌ها در آن زمان نتوانسته‌اند وسایل ایاب و ذهاب خود را فراهم کنند کمیته دانشجویی از شهرداری خواستند که به دانشگاه‌ها خدمات ارایه شود، بنابراین امسال کار جابجایی و ایاب و ذهاب دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد و دولتی یاسوج را انجام می‌دهیم.

منبع:ایمنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *