گردشگری سلامت

رونمایی از کتاب “گردشگری سلامت”در روز جهانی گردشگری

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برگزاری نشست آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی و رونمایی از کتاب گردشگری سلامت از جمله برنامه‌های این اداره کل برای گرامیداشت هفته گردشگری است.

محمد طاهریان روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ با اعلام این خبر افزود: نشست آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی استان با حضور رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و مدیران دفاتر استان در نخستین روز از هفته گردشگری در هتل جهانگردی سمنان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: رونمایی از کتاب “گردشگری سلامت(کویر سمنان)” تالیف دکتر یونس وکیل الرعایا و به سفارش اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگری در استان سمنان است.

طاهریان با اشاره به برگزاری رالی گردشگری خودروهای مسافرتی(کمپر) توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران به استان سمنان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در روز چهارم مهرماه گفت: «بازدید از مناطق گردشگری مسیر از جمله کاروانسرای لاسجرد، شهر سرخه و کاروانسرای دهنمک از جمله برنامه‌های رالی است.

معاون گردشگری استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه گردشگری کشاورزی با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی استان، مدیر کل جهاد کشاورزی و شهردار سمنان در هفته گردشگری خبر داد و افزود: «ارائه تخفیف تاسیسات گردشگری استان، پاکسازی طبیعت و فضای مناطق روستایی توسط علاقمندان به گردشگری و سازمان‌های مردم نهاد و برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با موضوع تقویت و توسعه گردشگری حوزه روستایی و جوامع محلی از دیگر برنامه‌های این اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری است.

۲۷ سپتامبر (ششم مهرماه سال‌جاری) به عنوان روز جهانی گردشگری از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) نامگذاری شده است. به مدت یک هفته نیز هفته گردشگری در ایران گرامی داشته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، «جهانگردی و توسعه روستایی» شعار امسال سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

گردشگری سلامت _مفهومی فراتر از درمان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *