اتریش

زیباترین جاذبه های گردشگری “اتریش” ۲

کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است.

کشور اتریش با هوای کوهستانی تازه و مناظر نفس گیرش معروف است و در عین حال مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری دارد. اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای دوستداران سفر محسوب می شود.

blank

جاده آلپی گراس گلاکنر Grossglockner Alpine Road

این جاده خوش منظره و زیبا قطعاً ارزش دیدن را دارد. این جاده شما را به پارک ملی هوهه تائرن و ارتفاعات گراس گلاکنر می رساند و از میان یخچال طبیعی پاسترز می گذرد. این جاده بهترین مسیر برای تجربه چشم انداز اتریش است، زیرا از میان جنگل های کوهستانی، علفزارهای آلپ و دشت های یخ و صخره های تند عبور می کنید. می توانید اتومبیلی کرایه کنید، اتوبوس بگیرید یا با موتورسیکلت، دوچرخه یا حتی با پای پیاده این مسیر را تجربه کنید، در هر صورت این تجربه ای فراموش نشدنی در کل زندگی تان خواهد بود.

blank

 موست ویرتل Mostviertel

موست ویرتل مسحور کننده ترین منطقه جنوب اتریش است. علفزارهای سبز در شمال با قله
های پربرف در جنوب در این منطقه به هم می پیوندند. این پیوند مناظر به این مناطق جذابیتی بی نهایت می بخشد. مناظر باشکوه آن جزو عجایب چشمگیر برای کودکان و بزرگسالان است و فعالیت هایی برای آنها فراهم می کند و امکان اسکی کردن نیز در این منطقه وجود دارد.

blank

قلعه هوچواسترویتز Hochosterwitz Castle

بسیاری این قلعه را باشکوه ترین قلعه در اتریش می دانند و دلیل خوبی هم دارند. این قلعه بر قله یک صخره دولومیتی بلند به ارتفاع ۱۶۰ متر قرار دارد که آن را شبیه به قلعه های داستان های تخیلی می کند. هرساله بین عید پاک و پایان اکتبر، بازدیدکنندگان می توانند از بخش هایی از این قصر بازدید کنند. گردشگران می توانند در مسیر ۶۲۰ متری بین ۱۴ دروازه این قلعه راه بروند و در آخر به نمای شگفت انگیز آن برسند.

blank

 کرمز آن در دونو Krems an der Donau

این دهکده خوش منظره در کنار رود دانوب در دره واچو واقع شده است. این دهکده بخاطر مرکز تاریخی زیبایش معروف است که به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. این دهکده که در دروازه چشم انداز فرهنگی میراث جهانی واچو قرار گرفته است، در واقع در یکی از شگفت انگیزترین دره رودها در کل اروپا است.

blank

فاکر سی Faaker See
فاکر سی یک دریاچه در میان کوه های آلپ در منطقه کارینتیای اتریش است. این دریاچه پنجمین دریاچه بزرگ کشور و یکی از زیباترین دریاچه ها است که بخاطر آبهای نیلگون و زلالش معروف است. مانند بومی ها و گردشگران می توانید در این دریاچه شنا کنید، ماهی بگیرید و قایق سواری کنید و از مناظر اتریش لذت ببرید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *