کویر-یزد

ساخت بزرگترین هتل کویری ایران در یزد

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از لزوم جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد بزرگترین هتل کویری در یزد خبر داد و این زیرساخت اقامتی را در جذب گردشگران ورودی فصول سرد سال موثر عنوان کرد.

«محمد میرشمسی» با اشاره به نیاز استان به ایجاد این هتل کویری، اظهار کرد: محل مناسبی در کویر یزد برای ساخت اولین هتل کویری ایران در نظر گرفته شده و با ایجاد این واحد جاذبه‌ای جدید و متفاوت به جاذبه‌های این استان پرجاذبه برای گردشگران اضافه می‌شود.

وی ضمن اعلام آمادگی میراث فرهنگی برای همکاری‌های لازم با سرمایه‌گذاران در این طرح، کویر را یکی از جاذبه‌های خاص در راستای رونق صنعت گردشگری و اثرات اقتصادی آن بر جامعه مقصد عنوان کرد و گفت: سالانه گردشگران زیادی به خصوص در فصل سرد سال به این استان سفر می‌کنند تا از این جاذبه خاص طبیعی و گردشگری بازدید کنند و از زیبایی‌های آن بهره‌مند شوند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان در پایان تاکید کرد: گردشگران در کویر یزد علاوه بر احساس آرامش، رصد ستارگان و پیاده‌روی، می‌‎توانند لذت سافاری، زیپ لاین، شتر سواری و پاراگلایدر را تجربه کنند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *