تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

رونق گردشگری با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راندمان کاری پایین در پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: اختصاص تعطیلی دو روزه به تفریح و ایرانگردی می‌تواند منجر به رشد صنعت گردشگری شود و این مهم با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها محقق خواهد شد.

«محمد صالح جوکار» با بیان این که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را در مجلس پیگیری می کنیم، اظهار کرد: این اقدام علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی، فرصت استراحت را بعد از یک هفته کار فراهم می‌کند.

وی با اشاره به این که یزد از موقعیت جغرافیایی خوبی در کشور برخوردار است، گفت: این که یزد به عنوان منطقه آزاد تجاری و گردشگری در کشور مطرح شود، پیشنهاد خوبی است و پیگیر تحقق آن در مجلس خواهیم شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیونی با ۱۳۰ امضا به منظور حمایت از صنعت گردشگری خبر داد و افزود: این فراکسیون با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط با صنعت گردشگری قدم‌های خوبی را به منظور تقویت این صنعت برمی‌دارد.

وی گفت: با همفکری بخش خصوصی می‌توان مشاغل جدیدی را در صنعت گردشگری برای فارغ التحصیلان این صنعت ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، جوکار در پایان تصریح کرد: در سال‌های گذشته ایجاد خط ریلی یزد – فارس مصوب و برخی از اعتبارات آن تامین شده است، این خط نیاز به ریل‌گذاری دارد که پیگیر تسریع در ایجاد آن خواهیم شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

دوران پسا کرونا و احتمال افول حوزه گردشگری

تعطیلات پنجشنبه‌ها گامی بلند در توسعه گردشگری داخلی

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها جبران خسارت‌ مثلث طلایی گردشگری کرونازده‌ی کشور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *