غار علیصدر

غارعلیصدر پاکسازی شد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه غارعلیصدر به مناسبت روز ملی غار پاک با رعایت پروتکل های بهداشتی پاکسازی شد، گفت: برنامه ای با همکاری آموزش و پرورش و کارکنان برای پاکسازی غارعلیصدر تدارک دیده شد.

مهدی مجیدی با اشاره به یازدهمین سال برگزاری روز ملی غار پاک در این زمینه گفت: غارها جاذبه زیادی برای طبیعت‌گردی دارند و علاوه بر آشنایی مردم با ارزش‌های غار که نخستین گام برای حفاظت از آن‌ها است، می‌توانند با جذب گردشگران داخلی و خارجی از نظر اقتصادی در منطقه تأثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: غارعلیصدر نیز به عنوان بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی جهان همواره به عنوان نخستین مقصد گردشگری در استان همدان مطرح بوده است و امیدواریم در شش ماه دوم سال جاری نیز بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

مجیدی مطرح کرد: روز ملی غار پاک فرصت خوبی برای ترویج ضرورت حفاظت از غارها بین مردم و البته مسئولان است به همین علت امروز در حرکتی نمادین با همکاری اهالی، کارکنان غارعلیصدر و دانش آموزان دختر نسبت به پاکسازی محوطه غار علیصدر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در پایان یادآور شد: در این برنامه پس از پاکسازی سطح آب غار، محوطه داخلی و بیرونی غارعلیصدر نیز توسط نوجوانان و کارکنان علیصدر پاکسازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیاحتی علیصدر، امسال این غار برای چندمین ‌بار بود که علاوه بر ضدعفونی، پاکسازی شد هر چند علیصدر به علت نظارت دائمی، جزء غارهای پاک‌ جهان است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

غار علیصدر _طولانی‌ترین غار آبی دنیا

مسافران برای ورود به غارعلیصدر ماسک بزنند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *