بانه

فعلا به بانه سفر نکنید

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از مسافران ورودی به این شهرستان خواست که از اقامت در سایر واحدهای غیر مجاز خودداری کنند.

سعداله رحیمی خواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با مهم ارزیابی کردن رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام سفر گفت: با توجه به شیوع موج جدید کرونا و همه گیر شدن این بیماری و در وضعیت قرمز قرار گرفتن اکثر استان های کشور، از هموطنان درخواست می شود فعلا از سفرهای غیر ضروری به شهرستان بانه خوداری کنند.‌

او افزود: در صورت مسافرت هموطنان، مراکز اقامتی دارای مجوز از جمله هتل ها و مهمانپذیرها را برای اقامت انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: در این اماکن اصول بهداشتی و شستشوی مدام پتو و ملحفه و سایر لوازم بهداشتی انجام و همچنین اداره های متولی و بهداشتی بر مراکز اقامتی نظارت مستمر دارند.

رحیمی خواه با تاکید بر اینکه مسافران باید هتل ها و مهمانپذیرهای دارای مجوز از اداره میراث فرهنگی را برای اسکان شبانه انتخاب کنند، بیان کرد: منازل شخصی غیر مجاز با نام خانه مسافر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان اوج بیماری کرونا و نیز عدم نظارت و کنترل های بهداشتی، می تواند موجب شیوع این بیماری مهلک شده و سلامت مسافران و همشهریان را به خطر بیاندازد.

پلمب ۳ باب خانه مسافر متخلف در شهرستان بانه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بانه از پلمب ۳ خانه مسافر متخلف در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به شکایت واصله از ۳ باب خانه مسافر متخلف که موجب ایجاد مزاحمت عمومی و سلب آسایش و امنیت اجتماعی همشهریان شده بود با دستورمقام قضایی، توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شدند.

رحیمی خواه در ادامه افزود: هر گونه فعالیت در زمینه اسکان مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان که بدون مجوز از این اداره باشد و موجب نارضایتی و ناامنی شود براساس قوانین و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه با درخواست از شهروندان این شهرستان برای همکاری بیشتر در این خصوص یادآور شد: از همشهریان انتظار می رود به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا درصورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با تنظیم دادخواست به مراجع قانونی و ذی صلاح تحویل، تا در اسرع وقت برابر قانون و مقررات از سوی دستگاه قضایی برخورد لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

منبع:ایسنا

مرتبط:

آشنایی با آبشار شوی دزفول

سد دو دانگه _چشم اندازهای زیبای جنگل ‌های خزری

کوه‌های مینیاتوری چابهار؛ ردی از مریخی‌ها اینجاست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *