پارک-دبی

معرفی پارک دبی لند

دبی یکی از اصلی‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیری که داشته است، گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است. سواحل زیبا، تفریحات خاص و پشرفته، پارک‌های آبی زیبا باعث شده تا شهر دبی در سر تا سر دنیا علاقه‌مندان زیادی را پیدا کرده است. در این مطلب میتوانید مختصر توضیحاتی از معرفی پارک دبی لند را مطالعه کنید.

امتیازات شهر دبی

همجواری شهر دبی با سواحل خلیج فارس، دبی را شهری توریستی کرده است و این نکته اولین و مهم‌ترین مزیت این شهر به حساب می‌آید. سخت افزار طبیعی لازم در کنار سرمایه ای که مالکان اماراتی دارند، باعث شده تا در کمترین زمان، بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در این شهر بنا شود.

پارک دبی لند یکی از زیباترین مکان‌های های گردشگری دبی است و به همین منظور با معرفی پارک دبی لند، شما را با این مکان تفریحی آشنا خواهیم کرد.

آشنایی کلی با پارک دبی لند

به طور قطعی، الگو برداری از کشورهای پیشرفته اروپایی باعث شده تا شهر دبی به این زیبایی معماری شود. پارک دبی لند نیز از با الگوبرداری از پارک‎های بزرگ دنیا به طراحی رسیده است.

پارک دبی لند با مساحتی در حدود ۱۴۰۰۰۰ متر مربع از Hyder park لندن بزرگتر است که با نظارت مستقیم شهرداری دبی شروع به ساخت کرده است.

بخش های اصلی پارک دبی لند

معرفی پارک دبی لند کار راحتی نیست چرا که برای این کارزمان زیادی لازم است که در این مقاله نمیگنجد. ما سعی داریم تا با معرفی امکانات اصلی این پارک تا حدودی شما را با آن آشنا کنیم.

فضای اصلی پارک  به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هرکدام حیطه فعالی خاص خود را دارند. بخش ورزشی، مجموعه‌های غذایی و یا حتی مراکز خرید، از قسمت‌های اصلی این پارک شناخته می‌شوند.

در معرفی این پارک یکی از نکاتی که جالب توجه است, پوشش سرتاسری Wifi است که برای افرادی که در مسیر پیاده روی هستند، اتفاق جالبی است.

احمد بن بای، معاون مدیر و مدیر عامل، دبی هولدینگ افزود که این یک نمونه قابل قبول از مشارکت های خصوصی و دولتی است که به اهداف اجتماعی و اقتصادی جامعه محلی کمک می کند رقابت را در بازار افزایش می دهد.

هر دوی هولدینگ و شهرداری دبی به عنوان بخشی از تلاش های خود برای حمایت از توسعه اقتصاد پایدار امارات متحده عربی به چنین مشارکتی متعهد هستند.

حسین ناصر لووت، مدیر کل شهرداری دبی، گفت که این پروژه طولانی ترین پارک عمومی در دبی خواهد بود.

شیخ محمد بن رشید آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، هولدینگ و شهرداری دبی در این پروژه در تلاش هستند که دبی را به عنوان یکی از شادترین شهر های دنیا معرفی کنند.

منبع:تاریخ ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *