نکات مهم در سفر به دبی-کرونا-تور دبی

نکات مهمی که باید در تور دبی بدانید

بدون شک می تواند یک سفر خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان بی آورد. اما مهم است وقتی که با تور دبی به سمت کشور امارات و شهر دبی رهسپار می شوید نکته های سفر به دبی را بدانید.

تور دبی، باید با آگاهی کامل از جاذبه های دبی، تفریحات دبی و هتل های دبی تهیه شود. زیرا در زمان ورود به شهر دبی دیگر دغدغه ای نخواهید داشت که کدام هتل بهتر است؟ یا کدام جاذبه نزدیک به محل اقامت شما است؟ زیرا با کسب اطلاعات لازم می توانید تور دبی را به راحتی خریداری کنید.

تور دبی و قوانین کشور امارات دو عضو جدا نشدنی از هم هستند. زیرا در کشور امارات و در شهر دبی اگر قوانین آن را رعایت نکنید جریمه های سنگین نقدی و زندان در انتظار شماست.

تور دبی، را فقط از سایت های معتبر یا مکان های معتبر، همچون آژانس های هواپیمایی تهیه نمایید تا در زمان سفر به دبی مشکلی برای اقامت نداشته باشید. نکته مهم این که حتما در زمان خرید تور دبی به اطلاعات بلیط هواپیما همچون نام و نام خانوادگی دقت نمایید تا اشتباه نوشته نشده باشد.

تور دبی و قوانین شهر دبی

گردشگران تور دبی، در نظر داشته باشند که اگر می خواهند میان وعده ای را نوش جان کنند نباید این عمل را در مکان های عمومی انجام دهند. زیرا تخلف محسوب شده و با خاطیان برخورد می شود. جریمه خوردن و آشامیدن در ایستگاه های اتوبوس، مترو، تاکسی و…از ۱۰۰ تا ۸۰۰ درهم است.

در برخی کشور ها دیده می شود که مصرف مشروبات الکلی در خیابان ها آزاد بوده و قوانینی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. اما در شهر دبی این عمل زشت، با برخورد جدی پلیس دبی در برابر متخلفان همراه است. جریمه این نوع تخلف چندین ضربه شلاق و زندان خواهد بود.

عکس گرفتن از صحنه های تصادف و نزاع، ورود به حریم شخصی گردشگران تور دبی حتی تلفن همراه، خوردن نان خشخاشی و …. از دیگر قانون های شهر دبی است که افراد خاطی به شدت جریمه می شوند.

تور دبی و ۱ نکته مهم در رابطه با آداب پوشش در دبی

همانطور که در بالا قوانین شهر دبی را ذکر کردیم اکنون زمان آن رسیده تا شما عزیزان را با آداب پوشش و حجاب در شهر دبی آشنا کنیم. عزیزانی که با تور دبی عازم شهر دبی می شوند باید به این موضوع توجه کنند که کشور امارات و شهر دبی با این که توسعه یافته و پیشرفته است اما به فرهنگ پوشش خود اهمیت فراوانی می دهد.

گردشگران تور دبی به خاطر داشته باشند که امارات کشوری اسلامی بوده و بایستی نسبت به پوشش خود توجه کنند. زیرا برخی این گونه فکر می کنند که چون شهر دبی توریستی است می توانند با هر پوششی در سطح شهر دبی رفت و آمد داشته باشند. اما این طرز فکر اشتباه بوده و پلیس دبی با کسانی که بدون پوشش مناسب در سطح دبی تردد نمایند برخورد جدی خواهد کرد.

با وجود تعداد زیاد گردشگران تور دبی کمی از این حساسیت ها کاسته شده؛ ولی به شما عزیزان توصیه می کنیم تا حد امکان از لباس های خیلی برهنه، کوتاه و بدن نما خودداری کنید. لازم به ذکر است در تمام شهر های کشور امارات برهنگی جرم محسوب شده و مجازات آن زندان و اخراج از کشور می باشد.

منبع:بیتوته

مرتبط:

معرفی پارک خور دبی و امکانات تفریحی

در سفر به دبی از مسجد جمیرا دیدن

۲۰ تفریح رایگان در دبی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *