«موزه آینده» در دوبی افتتاح شد

مقام‌های دوبی روز گذشته به طور رسمی «موزه آینده» را افتتاح کردند و از امروز درهای آن را به روی عموم مردم گشودند.

به نقل از نشنال، «موزه آینده» در دوبی از روز بیست و سوم فوریه به روی عموم مردم گشوده شده است. این موزه برای بازدیدکنندگان تجربه‌ای را فراهم می‌کند که به واسطه آن می‌توانند آینده را در حوزه‌هایی همچون فضا و طبیعت تصور کنند.

ساختمان این موزه ۷۸ متر ارتفاع دارد و در فهرستی که در ماه جولای توسط مجله «نشنال جئوگرافیک» منتشر شد  از این موزه به عنوان یکی از ۱۴ موزه زیبای جهان نام برده شد.

پنج طبقه از هفت طبقه ساختمان این موزه به فضای برگزاری نمایشگاه اختصاص داده شده است. بازدید از تمام موزه حدود دو تا سه ساعت زمان می‌برد البته بازدیدکنندگان می‌توانند تا هر زمان که مایل باشند در موزه حضور داشته باشند.

«موزه آینده» در دوبی افتتاح شد

این موزه بازدیدکنندگان را به سفری به سال ۲۰۷۱ می‌برد و فرضیه‌هایی درباره آینده موضوعات مختلف همچون اکوسیستم و زیست مهندسی را به نمایش می‌گذارد.

یکی از نمایشگاه‌هایی که با موضوع فضا برگزار می‌شود، «ماه جدید» نام دارد و نشان می‌دهد چطور ماه می‌تواند به منبع انرژی تجدیدپذیری برای تمام سیاره تبدیل شود.

همچنین نمایشگاهی با موضوع طبیعت، جنگل‌های آمازون را بازسازی کرده است.

طبقه نخست این موزه نیز به نمایشگاهی برای کودکان که «قهرمانان آینده» نام دارد اختصاص پیدا کرده است. این نمایشگاه با سه مضمون اصلی تصور کردن، طراحی کردن و خلق کردن برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

معرفی ۷ پارک آبی دبی

کویر دبی، نگین خاورمیانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *