کریسمس

همگرایی فرهنگی یلدا و کریسمس فرصتی در گردشگری شهر جهانی یزد

رییس جامعه هتلداران استان یزد هم گرایی فرهنگی و پیوند دو فرهنگ مختلف در برگزاری جشن یلدا و کریسمس را فرصتی برای گردشگری یزد خواند و گفت: فاصله بین جشن یلدا و کریسمس تبدیل به فرصتی برای برگزاری تورهای مختص این جشن به ویژه برای گردشگران خارجی شده است.

«سید امیرناصر طباطبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم جشن یلدا و کریسمس در بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها و مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد، اظهار کرد: یلدا و کریسمس امسال به پیشنهاد جامعه هتلداران استان یزد و با مشارکت و همراهی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت فراگیر و گسترده در هتل‌هاو  مراکز اقامتی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان این که جشن یلدا به فرصتی در گردشگری یزد تبدیل شده است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته نیز هتل‌ها و مراکز اقامتی یزد میزبان برگزاری این آیین کهن ایرانی بودند اما اخیرا فاصله بین جشن یلدا و کریسمس تبدیل به فرصتی برای برگزاری تورهای مختص این جشن به ویژه برای گردشگران خارجی علاقمند به سنت‌ها و آیین‌های ایرانی شده است.

این مسئول هم گرایی فرهنگی و پیوند دو فرهنگ مختلف را فرصتی برای گردشگری یزد خواند و گفت: این ظرفیت در شهر جهانی یزد می‌تواند تبدیل به فرصت و حتی های سیزنی در گردشگری یزد شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *