گردشگری

کیش میزبان گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو

گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

 گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این رابطه به خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های جزیره کیش برگزاری رویداد‌های ملی، بین‌المللی و فعالیت در زمینه برندینگ است.

 مجید ملانوروزی اظهار کرد: گردهمایی‌های نظیر برگزاری گردهمایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشورهای عضو اکو در جزیره کیش به ایجاد حوزه‌های مختلف گردشگری کمک می‌کند.

بیان کرد: میزبانی از نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های گردشگری می‌تواند به توسعه این صنعت و گسترش میراث ملموس و غیرملموس در منطقه بیانجامد.

ملانوری افزود: مجموعه فعالیت‌هایی در حوزه گردشگری سلامت با ایجاد پرواز مستقیم افغانستان آغاز شده است.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و اکو در اردیبهشت ماه ابراز داشت: سیاست کلی منطقه آزاد کیش بر برون‌سپاری پروژه‌ها به منظور دستیابی به بهترین نتایج تاکید دارد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در این گردهمایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری جزیره کیش معرفی خواهد شد.

ملانوری اظهار کرد: پرواز آلماتیگرگانکیش با همکاری کیش‌ایر و قزاقستان‌ایر در حال راه‌اندازی است و بانک ملت نیز قرارداد ۶ هزار مسافر را با اربیل منعقد کرده است.

 مجری این گردهمایی  نیز گفت: شرکت دکوپاژ اولین‌بار در سال۹۵ نسخه‌ی ایرانی اولین نمایشگاه دنیا در حوزه گردشگری  را که در فرانسه برگزار می‌شود با نزدیک شدن به استاندارهای لازم برگزار کرد.

علی رجب‌زاده افزود: این گردهمایی تخصصی صنفی با حضور مدعوین سه سازمان اکو، گردشگری و میراث‌فرهنگی برگزار خواهد شد و بعد نشست‌های پاویونی و بدون استفاده از سازه، با حضور مهمانان اکو، سفیران، مدیران کل استان‌ها در میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاران آنها، و سرمایه‌گذاران کیش به محتواسازی، تعامل‌گرایی و مبادله افکار خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: درآمد گردشگری در زمان تحریم که درآمد نفتی کاهش یافته بسیار حائز اهمیت است و می‌توان با جذب گردشگران خارجی نسبت به جایگزین سازی اقدام کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این گردهمایی  ۲۰ و ۲۱ آذرماه در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

منبع:تسنیم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *