ایرانگردی-کیش

آیا ایرانگردی می توانند جایگزین مناسبی به جای تورهای خارجی باشند؟

اینکه بسیاری از مردم عاشق این هستند تا به خارج از کشور سفر کنند و با فرهنگ های مختلف آشنا شوند یک موضوع انکار ناپذیر است اما ایرانگردی هم تجربه ای خاص و دوست داشتنی می باشد که اگر آن را تجربه کنید قطع به یقین به یادماندنی ترین و بهترین خاطرات را در زندگیتان بوجود می آورید. ما اینجا هستیم تا با شما یک ایرانگردی جذاب و خاطره انگیز داشته باشیم.

مسلما ایرانگردی با تور داخلی لذت دوچندان دارد زیرا ایران، سرزمینی تاریخی و باستانی در قلب کره زمین که مملو از زیبایی ها و جاذبه های خیره کننده است. ایرانگردی لذتی است به یاد ماندنی در کشوری چهار فصل که باستان و مدرنیته را به یکدیگر به یکدیگر پیوند داده است. تنوع جاذبه ها، غذاها، گویش ها، لباس ها و در مجموع فرهنگ ها در نقطه به نقطه ایران قابل مشاهده است. مسلما ایرانگردی تجربه ای منحصر به فرد است که می توانید برگه ای جدید در خاطراتتان اضافه کنید.

ساحل دریای خلیج فارس درجزیره زیبای کیش

ایرانگردی خودتان را با سفر به عروس خلیج همیشه فارس یعنی جزیره زیبای کیش شروع کنید. مسلما تور لحظه آخری کیش می تواند نوید بخش یک گردش شیرین در ایران زیبا باشد. جزیره کیش مناسب همه سلیقه ها است. از یک گردشگر ماجراجو گرفته که به دنبال صخره های مرجانی در خلیج فارس است تا افرادی که به دنبال استراحت و آرامش در یک روز آفتابی بر روی شن های نقره ای ساحل هستند می باشد. جزیره کیش از زیباترین جزایر ایران است. سفر به این جزیره جنوبی در ایران هرچند با وجود گرمای هوا می تواند بهترین مسافرت را برای هرکسی رقم بزند اگر چه که جزیره کیش جزیره بزرگی نیست اما اصلی ترین جاذبه ی گردشگری این جزیره زیبا سواحل خیره کننده آن است که می توان در آب های نیلگون خلیج فارس شنا کرد. البته که از تماشای کشتی یونانی و شهر زیر زمینی کاریز که جاذبه های تاریخی کیش هستند نمی توان به سادگی گذشت.

blank

 

جنگل حرا، شگفتی ای در قشم

بعد از کیش با تور داخلی قشم به بزرگترین جزیره جنوبی ایران سفر کنید. این جزیره سحرانگیز طیف گسترده ای از جاذبه ها را در خود جای داده است از جنگل های حرا که در آب هستند گرفته تا دره ستارگان که از عجایب کره زمین به شمار می رود.

حال که در جنوب کشور هستید حتما به سمت چابهار بروید. از مهم ترین خصوصیات چابهار برخورداری از آب و هوای مطبوع بهاری در زمستان، به دلیل وزش بادهای قطب جنوب اقیانوس هند به سمت این ساحل و همچنین تابستانی که نسبت به دیگر بنادر ایران گرم نیست می باشد. مسلما در سفرتان به چابهار با شگفتی های زیادی مواجه می شوید. می توانید به ۱۵ کیلومتری شرق این بندر بروید و به تماشای تالاب لیپار یا تالاب صورتی بنشینید. قبل از اینکه به بندر گواتر سفر کنید در مسیر به سمت کوه های مرخی بروید و از این شگفتی طبیعی دیدن کنید.

جنگل‌های حرا بوشهر

 

تخت جمشید، نمادی از شکوه تاریخ ایران

اگر عاشق شعر و ادبیات هستید یا دوست دارید تاریخ هخامنشیان را ببینید حتما با تور شیراز به شهر طرب و ناز سفر کنید. شیراز با دارا بودن تاریخی گسترده و طولانی و گذر از دوره های مختلف تاریخی و همینطور با داشتن شاعران بنام شهری فرهنگی هنری به همراه معماری های بسیار زیبا است که باعث می شوند حتی قدم زدن در خیابان هایش و چشیدن طعم فالوده هایش سفری پر خاطره را برای شما بسازد و حتما باید به عنوان یک مقصد گردشگری در برنامه سفری گردشگران قرار بگیرد. تخت جمشید، پاسارگاد، مسجد نصیرالملک، باغ ارم، آرامگاه حافظ و سعدی از دیدنی های شیراز به شمار می روند.

کاخ تخت جمشید فارس-گردشگری مجازی

 

معماری منحصر به فرد ایرانی در مسجد شیخ لطف الله

مگر می شود با تورهای داخلی قصد ایرانگردی را داشت اما اصفهان، نصف جهان را ندید. شهری که در هر نقطه از آن یادبودهایی از تاریخ غنی ایران به خصوص حکومت صفویه قابل مشاهده است. معماری های فوق العاده اسلامی و کاشی کاری های منحصر بفرد همچون مسجد لطف الله، بلوارهای عظیم، پل های سرباز خاجو و سی و سه پل، کاخ ها و مناره ها در سرتاسر این شهر، زیبایی های منحصر به فردی به اصفهان داده اند.

مسجد شیخ لطف‌الله-ایرانگردی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *