گلپایگان

احداث هتل ۴ ستاره در گلپایگان

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان گفت: با مشارکت بخش خصوصی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، موافقت اصولی تأسیس نخستین هتل ۴ ستاره این شهرستان صادر شد.

مصطفی قانونی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد توسعه گردشگری در محور غرب استان و نهادینه شدن فرهنگ گردشگری در این منطقه، لزوم توجه به زیرساخت‌های این صنعت در محور غرب استان به ویژه شهرستان گلپایگان بیش از گذشته احساس می‌شود. در همین راستا موافقت اصولی جهت تأسیس اولین هتل ۴ ستاره شهرستان گلپایگان در استان اصفهان صادر شد.

وی ادامه داد: در ۴ سال اخیر با تشویق بخش خصوصی توانسته‌ایم در محدوده شهرستان، ده‌ها اقامتگاه بوم گردی ایجاد کنیم. استقبال خوب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان باعث شد تا با حمایت بخش خصوصی، به سمت ایجاد زیرساخت‌هایی با استانداردهای مناسب‌تر در حوزه اقامتی گام برداریم.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: با مشارکت بخش خصوصی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، موافقت اصولی تأسیس نخستین هتل ۴ ستاره این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع صادر و بخش خصوصی در مدت کمتر از ۳ سال این هتل را با ظرفیت اقامتی بیش از یکصد تخت در محدوده شهرستان به بهره‌برداری خواهد رساند.

قانونی افزود: محل ساخت این هتل میدان معلم است و پیش‌بینی می‌شود برای ساخت آن ۱۵ میلیارد تومان هزینه صرف شود.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *