بالی

از سرگیری پروازهای بین‌المللی در «بالی»

فرودگاه‌های جزیره گردشگری «بالی» از ماه جاری پروازهای بین‌المللی را از سر می‌گیرند.

به نقل از نیویورک تایمز، مقام‌های جزیره «بالی» واقع در اندونزی اعلام کردند از این ماه فرودگاه‌های این کشور به روی مسافران بین‌المللی باز خواهد شد تا این جزیره یک قدم دیگر به احیای صنعت گردشگری که در دوران کرونا دچار خسارت شده بود نزدیک‌تر شود.

از چهاردهم اکتبر پذیرش مسافران از چند کشور مشخص در فرودگاه «Bali Ngurah Rai» آغاز خواهد شد.  بر این اساس پروازهای بین‌المللی از کشورهای چین، ژاپن، نیوزیلند، کره جنوبی و امارت متحده عربی از چهاردهم اکتبر می‌توانند وارد بالی شوند.

بر اساس مقررات کنونی، مسافران واجد شرایط سفر به «بالی»، شهروندان اندونزی و مسافران خارجی که مجوز کار یا ویزای تجاری دارند هستند. این مسافران باید هشت روز را در یک هتل به هزینه خودشان قرنطینه شوند.

«بالی» مهم‌ترین مقصد گردشگری اندونزی محسوب می‌شود و بسته بودن مرزهای این جزیره به روی گردشگران خارجی صنعت گردشگری را ویران کرده و ده‌ها هزار شغل را از بین برده است. اندونزی با ثبت نزدیک به ۱۴۳هزار مورد مرگ، بیشترین آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در آسیای جنوبی را به ثبت رسانده است.

از ماه آوریل سال گذشته، از ورود گردشگران خارجی به اندونزی جلوگیری شده و پروازهای بین‌المللی فقط در «جاکارتا» و شهر «مانادو» فرود آمده است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

اندونزی _بهشت جادوگرها

مسجد کریستال _شاهکار هنری و معماری در مالزی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *