استارت آپ

استارت آپ گردشگری در اراک برگزار می‌شود

مرکزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی از برگزاری استارت آپ گردشگری با همکاری جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

لادن مهدوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری استارت آپ گردشگری در اراک بیان کرد: یکی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه کسب و کارهای مبتنی بر IT است. در این راستا سه دیدگاه ظرفیت سازی، تمرکززدایی و آمایش و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی در استان مطرح می شود که پیرو این رویکرد، تفاهم نامه ای از سوی سازمان فناوری اطلاعات کشور با سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه منطقه ای است و هفت استان ذیل این تفاهم نامه قرار دارند که استان مرکزی یکی از آنهاست، افزود: در راستای تفاهم نامه مذکور، اداره کل ارتباطات و فناوری استان به عنوان نماینده سازمان فناوری اطلاعات کشور در استان، با همکاری سازمان تجاری سازی جهاد دانشگاهی بعنوان کارگزار طرح، استارت آپ گردشگری را از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه در اراک برگزار خواهد کرد.

مهدوی تصریح کرد: این رویداد با محورهای گردشگری خلاق، گردشگری الکترونیک، تولید محتوا در حوزه گردشگری، اکوتوریسم، توریسم روستایی و برند سازی در این حوزه و … برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی در حوزه گردشگری که یکی از مهمترین دلایل برگزاری این رویداد است، مخاطبان این استارت آپ را فعالان حوزه IT و علاقمندان به فعالیت در حوزه های گردشگری الکترونیک بیان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکزی افزود: در اجرای این رویداد استارتاپی از ظرفیت‌های سایر دستگاه های اجرایی استان همچون میراث فرهنگی، استانداری مرکزی، دانشگاه ها، شهرداری و … استفاده خواهد شد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

ایران در بخش گردشگری متحول می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *