افتتاح یک پارک خارق‌العاده در بالی

طرفداران کارتون دختران قدرتمند (Powerpuff Girls)، زمان ماجراجویی (Adventure Time) و بنتن، آماده رزرو سفری هیجان‌انگیز به بالی، بهشت گردشگران باشند. یک پارک موضوعی با تم کارتونی به بالی می‌آید و پروژه آن تا سال ۲۰۲۰ تکمیل می‌شود.

این پارک موضوعی با مساحت ۱۰ هکتار دارای بازی‌های آبی، مکانی برای موج‌سواری، استخرهای موجی، یک مرکز سرگرمی و دیگر تفریحات سرگرم‌کننده خواهد بود. بر طبق گزارشات خبرگزاری آسیا اقیانوسیه ترنر (Turner Asia Pacific) که در مشارکت با گروه ماج (MAJ Group) برای توسعه این پروژه است، این پارک، بزرگ‌ترین پارک آبی این جزیرهخواهد بود.

این اولین پارک کشور اندونزی است که با مشارکت یک برند بین‌المللی ساخته می‌شود. این پارک همچنین اولین پارک با تم کارتونی است که جاذبه‌های در فضای آزاد و بسته به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

به غیر از سرگرمی‌های با تم کارتونی در پارک، اجراهای زنده‌ای نیز با حضور شخصیت‌های کارتون‌ها و شوهای محبوب برگزار خواهد شد. ریکی او (Ricky Ow)، رییس آسیا اقیانوسیه ترنر، در یک بیانیه گفت: گروه ماج و ترنر، یک چشم‌انداز مشترک برای خلق یک مقصد نهایی گردشگری خانوادگی در اندونزی دارند و این پارک سرگرمی، میزبان
طراحی‌های در سطح جهانی و مهمان‌نوازی بینظیر ساکنین بالی خواهد بود. بالاتر از همه، این پارک به مهمانان، تفریحاتی واقعی با وجود شبکه کارتونی (Cartoon Network)، برند سرگرمی کودکان آسیایی پیشنهاد خواهد کرد.سرمایه‌گذاران این پروژه امیدوار هستند که این پارک، بالی را تبدیل به یک مقصد گردشگری برتر در آسیا برای تعطیلات خانواده‌ها کند.

منبع:توریسم پرس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *