گردشگری

اگر به همین روند ادامه دهیم گردشگری نابود می‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: از بین رفتن جو منفی که درباره سفر شکل گرفته، زمان زیادی می‌برد و اگر به همین روند ادامه دهیم گردشگری نابود می‌شود.

علی مرادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته بیشتر آژانس‌ها فعالیتی نداشته‌اند، اظهار کرد: بازگشایی تورهای ترکیه در اوایل مهرماه کورسوی امیدی در صنعت گردشگری بود که از بین رفت.

وی با بیان اینکه تعداد انگشت‌شماری از دفاتر خدمات مسافرتی استان از تسهیلات کرونایی استفاده کردند و این وام دردی را از تأسیسات گردشگری دوا نمی‌کند، مطرح کرد: جلسه‌ای با استاندار همدان برگزار و مقرر شد روی مطالبات بخش‌های دولتی تأسیسات کار کنند تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

مرادی‌پور ادامه داد: از استاندار درخواست کرده‌ایم از بیماران کرونایی آمار گرفته تا مشخص شود چند درصد از سفر هوشمندانه، کنترل‌ شده و امن به این بیماری مبتلا شده‌اند تا بتوانیم مستند و قانونی از ستاد کرونا مجوز بگیریم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان بیان کرد: می‌توانیم سفر را با برنامه‌ریزی و رعایت پروتکل‌ها انجام دهیم تا مردم سفرهای ایمنی را تجربه کنند و اعتمادسازی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه برای دیگر شغل‌ها اصول بهداشتی درنظر گرفته شده و صنف‌ها به فعالیت ادامه می‌دهند، گفت: متأسفانه جو منفی درباره سفر شکل گرفته و زمان زیادی برای از بین رفتن این جو لازم است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

گردشگری برزیل در حال نابودی است

گردشگری تا پایان مردادماه ۱۲ هزار میلیارد تومان ضرر دید

مدیریت صحیح منجر به تقویت دوباره صنعت گردشگری می‌شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *