فرانسه-پاریس

اگر قصد انتخاب تور پاریس را برای اولین بار ندارید

اگر شما قصد دارید تور پاریس را برای بار دوم یا چندم انتخاب کنید پس قطعاً به دنبال سفری متفاوت‌تر نسبت به سفر قبلی خود هستید.

تجربه‌ای که در سفر قبلی به پاریس داشته‌اید این بار به کمکتان می‌آید. چنانچه از محل اقامت قبلی خود در پاریس راضی بوده‌اید احتمالاً این بار نیز همان هتل را مدنظر قرار می‌دهید. البته هتل‌های پاریس طبق هتل‌های اتحادیه اروپا هستند و تمامی استانداردها در آن‌ها رعایت می‌شود. این بار احتمالاً به ‌قصد بازدید از داخل موزه لوور و کاخ ورسای به پاریس قدم می‌گذارید. حتماً مطلع هستید که اگر بخواهید لوور را ببینید یک روز کامل وقت شما را می‌گیرد اما چنانچه با تور لیدر تور پاریس اقدام به بازدید کنید، می‌توانید در مدت‌زمان ۲ – ۳ ساعت از مهم‌ترین بخش‌های لوور بازدید داشته باشید. اگر دفعه قبل نرسیدید از آسانسور برج ایفل بالا بروید شاید این بار فرصت آن رسیده تا پاریس را از بالاترین نقطه آن ببینید. پاریس فقط محدود به ایفل، لوور، ورسای و… نیست. این بار سعی کنید از دیگر جاذبه‌های پاریس دیدن کنید که هم به گوشتان زیاد آشنا نیستند و هم دفعه قبل فرصت بازدید از آن‌ها را پیدا نکردید. موزه اورسی، پارک آندره سیتروئن، کلیسای سنت لوئی، کانسی یژ و… جاذبه‌هایی هستند که زیبایی‌های هر یک از آن‌ها اگر بیشتر از ایفل و کاخ ورسای نباشد، کمتر از آن‌ها هم نیست.

تور اروپا ارزان به چه قیمتی؟

بالا بودن هزینه‌های سفر به اروپا موجب شده تا مسافران به دنبال راه‌هایی جهت ارزان تمام شدن تور اروپا بگردند. مسلماً این افراد به دنبال کشورهایی می‌گردند که هزینه هتل و خورد و خوراک و دیگر موارد در آن‌ها نسبت به دیگر کشورها پایین‌تر باشد. مسافری که قصد دارد برای سفر کمتر هزینه کند قطعاً سوئیس را برای سفر انتخاب نمی‌کند زیرا که سوئیس کشور گرانی است هزینه رزرو هتل و نهار و شام به نسبت دیگر کشورهای اروپایی در این کشور بالاتر است. واقعیتی که وجود دارد این است که تور اروپا ارزان وجود ندارد، این شما هستید که با پایین آوردن توقعاتتان در زمینهٔ هتل، غذا، حمل‌ونقل و… سبب ارزان تمام شدن یک سفر اروپایی می‌شوید. بازهم این مبلغ نسبت به سفر یک هفته به ترکیه بسیار بالاتر خواهد بود. از فکر اینکه در تابستان بخواهید سفری کم‌هزینه به اروپا داشته باشید، بیرون بیایید. تور اروپا ارزان در فصولی نظیر پاییز و زمستان امکان‌پذیر است نه در فصل پر گردشگر و پر متقاضی مانند تابستان. اگر فرد سرمایی هستید یا اینکه قصد دارید همراه با خانواده و کودک خردسال تور اروپا ارزان را تجربه کنید مطلع باشید که سفر دل‌چسبی نخواهید داشت. سرما زمستانی کشورهای اروپایی برای افرادی که عادت به سرما ندارند و یا از سرما بیزارند آزاردهنده خواهد بود. ارزشش را ندارد به خاطر صرف هزینه کمتر در طول سفرتان سرما بخورید یا خانواده‌تان اذیت بشوند.

تور فرانسه نوروز ۹۹ مقصدی فراموش‌نشدنی

به پاریس سفر کنید، فرصت استثنایی تعطیلات نوروز فقط یک‌بار در سال پیش می‌آید. از این فرصت استفاده کنید و پاریس محبوب را خوب بگردید. شهر در بهار رنگ و بوی دیگری دارد. در فصل بهار آب‌وهوای پاریس روزبه‌روز مطلوب‌تر می‌شود. هم خوب از جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید هم خوب عکاسی کنید. حتی اگر دوست دارید می‌توانید خریدی هم داشته باشید. پاریس مراکز خرید منحصربه‌فردی دارد که رضایت شما را حتما جلب می‌کند. در تور فرانسه نوروز ۹۹ ژیوار شرکت کنید و زیباترین خاطرات را در کنار خانواده‌تان خلق کنید شاید عید امسال فراموش‌نشدنی‌ترین و خاص‌ترین سفر شما باشد.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *