آثار باستانی سوریه

بسترسازی اعزام زائران به سوریه از فرودگاه مشهد در دستور کار قرار گرفت

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: بستر اعزام زائران استان خراسان رضوی برای  سفر زیارتی به سوریه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در دستور کار سازمان حج و زیارت استان قرار گرفته است.

عباس خداشناس در خصوص نحوه ثبت‌ نام و اعزام زائران به عتبات و عالیات اظهار کرد: با راه‌اندازی طرح نوین عتبات عالیات استانی که از آذر ماه سال ‌جاری آغاز شده، در شرایط ثبت‌ نام از زائران تسهیل به عمل آمده است.

وی در مورد مزایای راه‌اندازی این سامانه افزود: در این طرح برای تمام زائران از طبقات مختلف اقتصادی بسته زیارتی مناسب ارائه و محدودیت‌های قبلی حوزه خدمات در این طرح حذف می‌شود که این مهم به خوبی قابل مشاهده است.

خداشناس ادامه داد: در طرح نوین عتبات با توجه به فرآیندهای اصلاح شده، فعالیت بدون رقابت منفی، تسهیل بیشتر سفر و ایجاد تنوع در بسته‌های سفر در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: در این طرح بر به‌روزرسانی آموزش‌های کارگزاران زیارتی و اطلاع از شرایط جدید اعزام زائرین تاکید شده و اطلاع‌رسانی مناسب به زائران در این زمینه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مزایای خاص راه‌اندازی این طرح می‌توان به تنوع در بسته‌های سفر، تامین امنیت، پوشش بیمه، ارائه خدمات پزشکی و… اشاره کرد که خوشبختانه به دلیل مزایای موجود در طرح‌های ارائه شده مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

خداشناس در خصوص نحوه ثبت‌ نام برای این طرح‌ها افزود: ثبت‌ نام مشتاقان سفر به عتبات عالیات از طریق سایت atabatorg.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی اعلام شده، انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: این سایت تحت پوشش سازمان حج و زیارت استان است و لیست دفاتر تحت پوشش حج و زیارت برای علاقه‌مندان و مشتاقان زیارت عتبات و عالیات از طریق سامانه kargozaran.haj.ir  قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: همچنین ثبت‌ نام از زائران برای زیارت سوریه نیز در سایت ziarat.haj.ir انجام می‌شود؛ البته در حال حاضر اعزام زائران به سوریه از تهران صورت می‌گیرد.

خداشناس در خصوص روند اقدامات انجام شده برای اعزام زائران به سوریه از مشهد گفت: در همین راستا نیز فراهم کردن بستر اعزام زائران خراسان رضوی برای زیارت عتبه سوریه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در دستور کار سازمان حج‌ و زیارت استان قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

ثبت‌نام سفر زیارتی سوریه سراسری شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *