تخته سیاه‌ هایی که پرده از رازی عجیب برداشتند

تخته سیاه‌ هایی که پرده از رازی عجیب برداشتند

دبیرستان امرسون شمالی (Emerson North High School) تقریبا شبیه‌ترین چیزی است که ما به آن ماشین زمان می‌گوییم. در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ کارگر ساختمان‌سازی برای کار عادی خود یعنی بازسازی و ساختمان‌سازی به این مدرسه رفتند. اما آنها چیزهایی کشف کردند که شگفت‌انگیز بودند. نقاشی‌های تاریخی روی تخته سیاه که متعلق به اوایل دهه ۱۹۰۰ بود.

تاریخچه غنی مدرسه

تابلو مدرسه به یک تاریخچه غنی از مدرسه اشاره دارد که در سال ۱۹۱۱ تاسیس شده است. شرری کیشور (Sherry Kishore) در آن زمان مدیر مدرسه بوده است. وی عاشق گنجینه‌های تاریخی بوده و با نگاهی اجمالی به ساختمان می‌توان شیوه تدریس ارائه شده در مدرسه را کشف کرد.

ابتدا کارگران در حال بازسازی مدرسه در مرکز شهر اوکلاهوما تخته‌های سیاه سنگی را کشف کردند که بر روی تخته‌ها نقاشی‌هایی وجود داشت که کاملا نقاشی‌ها سالم باقی مانده بودند. این نقاشی‌ها متعلق به سال ۱۹۱۷ بودند. نقاشی‌های کشف شده شامل یک جدول ضرب قدیمی و همچنین مطالبی در مورد دروس مدنی و موسیقی بود. علاوه بر این‌ها قوانین در مورد تمیز نگاه داشتن مدرسه و کلاس و لیست واژ‌گانی با کلماتی مانند «blunder» و «choke» که با خط شکسته نوشته شده بود، کشف شد.

بعدها تخته سیاه قدیمی مدرسه به تخته هوشمند تبدیل شده است. کارگران در ادامه بازسازی، تکه‌های باارزش دیگری نیز پیدا کردند. تکه‌ها شامل جزئیات تفسیر موسیقی رایج در اوکلاهوما، جملات شکسته بیشتر و اشکال مختلف از مناظر بودند. همچنین گل‌هایی با اشکال مختلف به رنگ‌های سبز و زرد. هر چیزی در این مدرسه به طرز عالی نشانه‌ای از آزمونی برای توقف زمان بوده است.

تخته‌ سیاه‌ هایی که پرده از رازی عجیب برداشتند

تنها بازمانده مدرسه

مدیر فعلی مدرسه جک ال رید ، م. ا. (Jack L. Reed, M.Ed)، بعد از جد خود (خانم شرری کیشور) به عنوان مدیر آموزش در مدرسه عمومی شهر اوکلاهما معرفی شد و این سمت را به دست آورد. وی تنها کسی است که در مورد چیزهایی که در مدرسه کشف شده، اطلاعاتی دارد. او می‌گوید: «تعداد کمی از این اشیا با شیشه آکریلیک پوشیده شده‌اند. برخی دیگر از وسایل با تخته‌های سه‌لایه پوشیده شدند تا زمانی که بودجه لازم برای خرید و نصب شیشه آکریلیک بدست آید و آنها را نیز با این روش بپوشانند.»

این تخته‌ها مفهوم مهمی داشتند که معلمان و دانش‌آموزان در سال ۱۹۱۷ آن را درک نمی‌کردند. آنها از آزمون زمان جان سالم به در بردند و اکنون مدرسه به شکلی که هیچکس تصورش را نمی‌کرد، معرفی شده است.

تخته سیاه‌ هایی که پرده از رازی عجیب برداشتند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *