ماسال گیلان-تاسیسات گردشگری

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری گیلان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد:با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در استان نظارت بر تاسیسات گردشگری تشدید می شود.

حمید رضا آذرپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرایط عمومی اماکن در ارزیابی های فعلی مثبت ارزیابی شده است، افزود: این نظارت و بازرسی همچنان تا پایان فصل تابستان به دلیل امنیت خاطر گردشگران ادامه خواهد یافت.
وی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی مستمر و ویژه اظهار داشت: در چهارماهه نخست امسال ۵۲۵ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری گیلان با هدف تامین امنیت و سلامت گردشگران در مقابل شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
وی با بیان اینکه طی مدت یادشده ۶۶ شکایت ثبت شده است، گفت : بازدید های انجام شده منجر به ۶۰ تذکر، ۵۱ اخطار و یک مورد تعطیلی شده است.
آذرپور در پی اعلام شکایات و بروز مشکلات برای تعدادی از راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی به این مجموعه ها هشدار داد تا از همکاری با افراد سودجو و ناشناس خودداری کنند.
وی با بیان به اینکه در چند روز اخیر شاهد سوء استفاده افراد از مجوز دفاتر و کارت راهنمایان بوده‌ایم از راهنمایان و دفاتر خدمات مسافرتی خواست: تحت هیچ شرایطی با افرادی که هویت آنان برایشان محرز نیست، همکاری نکنند.
وی اجرای الزامات بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی را در بهبود وضعیت سفرهای ضروری هموطنان موثر دانست و گفت: مردم و مسافران علاوه بر شماره تماس ۰۱۳۳۳۶۱۸۴۶۵ که از سوی اداره کل استان به صورت ۲۴ساعته امکان دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادها را دارد می‌توانند از طریق شماره ۰۹۶۲۹ نیز نسبت به ثبت گزارش‌ها و شکایات در این خصوص اقدام کنند.
گیلان دارای دو هزار و ۷۸۴ هتل، هتل آپارتمان، مجتمع گردشگری، مهمانپذیر، خانه مسافر، مجتمع تفریحی، اقامتگاه بومگردی، مجتمع بین راهی، اسکله مسافربری دریایی و اسکله گردشگری دریایی است.

منبع:ایرنا

مرتبط:

ییلاقات رویایی و شگفت انگیز ماسال گیلان

ساحل چمخاله _ساحلی اروپایی در گیلان

آیا از عروس گیلان و بهشت‌های زمینی خبر دارید؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *