اتاق فکر صنایع‌دستی

تشکیل اتاق فکر صنایع‌دستی در استان سمنان

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از علاقمندان و متخصصان صنایع دستی و هنرهای سنتی دعوت کرد تا عضو اتاق فکر صنایع‌دستی استان شوند.

مهدی جمال روز شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹ با اعلام این خبر افزود: از تمامی هنرمندان، متخصصان  و دانش آموختگان دانشگاهی رشته‌های مرتبط با صنایع‌دستی، دعوت می‌شود تا برای عضویت در اتاق فکر صنایع‌دستی استان ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه اطلاعات ثبت نام شامل نام و نام خانوادگی، رشته هنری و یا تحصیلی، شماره همراه و رزومه علمی است، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آذرماه ماه امسال اطلاعات ثبت نامی خود را به آدرس ایمیل zareiali124@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره  ۰۲۳۳۳۳۰۰۹۹۵تماس بگیرند.

جمال با اشاره به اینکه هدف از تشکیل اتاق فکر صنایع‌دستی، استفاده از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی است، ابراز امیدواری کرد: این اتاق فکر در بهره‌مندی از ایده‌های خلاق نخبگان، افراد تحصیلکرده، متخصصان و هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برای سیاست‌گذاری‌، تعیین خط مشی‌، توسعه و ترویج صنایع‌دستی و ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار موثر باشد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: متخصصان و هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی دارای سابقه فعالیت، دانش آموختگان رشته‌های مرتبط با صنایع‌دستی، اشخاص با بینش خلاق و سازنده و علاقمند به کار گروهی در اتاق‌های فکر که توانایی حضور منظم در جلسات و امکان اختصاص وقت مناسب برای بررسی و پردازش ایده‌ها را دارند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

او با بیان اینکه تمامی رزومه‌های دریافتی در کارگروه تخصصی بررسی و از واجدان شرایط برای عضویت و حضور در جلسات دعوت می‌شود، تاکید کرد: «عضویت در اتاق فکر به صورت فعالیت داوطلبانه بوده و هیچ‌گونه تعهد استخدامی ندارد.»

منبع:ایسنا

مرتبط:

آشنایی با حمام پهنه سمنان

میراث هزاره‌ها در شهر سمنان

سمنان ،دارای جذابیت های باغ گشت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *