اکسپوی دبی

زیبایی‌های سمنان در اکسپوی دبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و تاریخی استان سمنان در اکسپوی دبی معرفی می‌شود.

حمیدرضا دوست‌محمدی ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان بیان کرد: با هدف برندسازی و معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و گردشگران خارجی، این اداره‌کل در اکسپوی دبی شرکت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: محتوای رسانه‌ای سه زبانه برای معرفی استان و ارائه در اکسپوی دبی تولید شده است.

دوست‌محمدی اضافه کرد: بر اساس برنامه اعلامی، استان سمنان از ۲۹ دی ماه تا هشتم بهمن ماه در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت خواهد داشت.

او گفت: اجرای آئین‌های سنتی استان، معرفی جنگل جهانی ابر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، اجرای ورکشاپ صنایع‌دستی و … غرفه آرایی بر اساس ظرفیت‌های طبیعی و جاذبه‌های استان از دیگر برنامه‌هاست.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی سمنان نیز در این دیدار در خصوص همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و حمایت از طرح و برنامه‌ها در زمینه گردشگری، صنایع‌دستی و …. اعلام آمادگی کرد.

علی‌اصغر جمعه‌ای گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از تشکل‌های صنایع‌دستی و گردشگری حمایت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان تأکید کرد: استان سمنان دارای اقلیم‌های متفاوتی است و این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگران موثر است .

اکسپوی دبی که از ۲۸ مهرماه یا ۲۰ اکتبر آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، نمایشگاهی بین المللی و بسیار معتبر است که برای نمایش و ارائه دستاوردهای ملل مختلف برگزار می‌شود.
اکسپوی دوبی پس از یک سال تاخیر، از ۲۸ مهرماه در حاشیه جنوبی خلیج فارس با حضور ۱۹۲ کشور از جمله ایران برگزار می‌شود.

اکسپوی دبی یکی از طولانی‌ترین نمایشگاه‌های فناوری، صنعتی، تجاری، گردشگری دنیا به شمار می‌رود و تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ – ۳۱ مارس ۲۰۲۲ –  ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

مرتبط:

برنامه‌های ایران برای اکسپو دبی

موزه عمارت باغ امیر سمنان جایی برای خاطره‌بازی سمنانی‌ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *