تاسیسات گردشگری چابهار

تعطیلی تمامی تاسیسات گردشگری چابهار

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: تمامی تاسیسات گردشگری این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

عبدالحمید بلوچ زاده رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی چابهار گفت: با توجه به گسترش شیوع کرونا تمامی تاسیسات گردشگری شامل هتل، بومگردی و آژانس‌های گردشگری تعطیل و سفر گردشگران به شهر چابهار تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او بهترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را قطع زنجیره آن عنوان کرد و گفت: در خانه ماندن، نرفتن به سفر، جلوگیری از تجمعات غیرضروری راه‌های قطع زنجیره ویروس کرونا هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چابهار نیز گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس و کمک به رفع این معضل بهداشتی این اداره ضمن تاکید بر جلوگیری از سفر از پذیرش مهمان در مهمانسرا‌های زیر پوشش خودداری می‌کند.

علی بامری افزود: در همین راستا از شهروندان و همکاران گرامی درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامت خود و سایر آحاد جامعه مسافرت خود را در این شرایط لغو و به زمان دیگری موکول کنند.

او بیان کرد: مبارزه با ویروس کرونا مساله‌ای مهم و جدی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مانند دیگر برهه‌ها این بیماری را شکست دهیم.

مرتبط:

کوه‌های مینیاتوری چابهار؛ ردی از مریخی‌ها اینجاست

روستای رمین چابهار ، جایی که یکبار در عمر باید رفت

گل ‌افشان جوشان در چابهار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *