تور سوئیس؛ ۷ دلیل برای سفر به بهشت اروپا

تور سوئیس بهترین انتخاب برای افرادیست که قصد دارند یک تعطیلات رویایی و بیادماندنی برای خود رقم بزنند. اما چرا تور سوئیس پاییز ۹۹ بهترین تور گردشگری است؟

به گزارش ایسنا، با فرارسیدن تعطیلات تابستانی و نوروز، تور سوئیس به یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری تبدیل می‌شود و افراد زیادی برای ثبت‌نام تور سوییس و سفر به این کشور زیبا، به آژانس‌های گردشگری مراجعه می‌کنند. بنابر اعلام ققنوس، اما به راستی چرا تور سوئیس انتخاب اول بسیاری از گردشگران و دوستداران سفر است؟

طبیعت بی‌نظیر و مناظر فوق‌العاده

کشور سوئیس با قرار گرفتن در مرکز اروپا، طبیعتی شگفت‌انگیز دارد و به همین دلیل به مقصدی شگفت‌انگیز برای عاشقان طبیعت تبدیل شده است. زیبایی خیره‌کننده در کنار پاکیزگی بیش از حد طبیعت سوئیس، می‌تواند آرامشی وصف ناشدنی برای شما رقم بزند.

با شرکت در تور سوئیس می‌توانید از دشت‌ها و تپه‌های سرسبز و وسیع، رودخانه‌ها و آبشارهای خروشان، دریاچه‌های زیبا و کوهستان‌های پربرف و سر به فلک کشیده سوئیس لذت ببرید. مناظر طبیعی سوئیس به قدری زیبا و چشم‌نوازند که می‌توانید بی‌نهایت عکس جذاب در دوربین خود ثبت کنید تا همیشه خاطرات تور سوئیس را زنده نگه دارید.

تنوع فرهنگی و زبانی

هر چند سوئیس کشور کوچک و کم‌جمعیتی است، اما مردم مناطق مختلف سوئیس فرهنگ‌های متفاوتی دارند و به زبان‌های گوناگونی صحبت می‌کنند. سوئیس با کشورهای فرانسه، آلمان، لیختن‌اشتاین، اتریش و ایتالیا مرز مشترک دارد. به همین دلیل، فرهنگ و زبان مناطق مختلف سوئیس به کشورهای هم‌مرز همان منطقه مشابه است و اگر با تور سوئیس به بخش‌های مختلف این کشور سفر کنید، با فرهنگ‌ها و زبان‌های متفاوتی روبرو خواهید شد.

غذاهای خوشمزه؛ پنیر سوئیسی و فوندو

یکی از اصلی‌ترین مواردی که با شنیدن نام سوئیس به ذهن اکثر افراد می‌رسد، پنیر سوئیسی است. اصلا یکی از جذابیت‌های شرکت در تور سوئیس پاییز ۹۹ لذت خوردن انواع مختلف پنیر سوئیسی است. محصولات لبنی کشور سوئیس به دلیل طبیعت مناسب و مراتع سرسبز، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ غذایی این کشور دارد.

کیفیت بالای پنیر سوئیسی باعث شده تا سوئیسی‌ها غذاهای خوشمزه‌ای نیز داشته باشند. یکی از بهترین غذاهای سوئیسی که با پنیر این کشور تهیه می‌شود، فوندوی سوئیسی است. این غذا به حدی محبوب است که بسیاری از افراد بخاطر خوردن این غذا در تور سوئیس شرکت می‌کنند. فوندوی سوئیسی از ترکیب چند پنیر مختلف تهیه می‌شود و با فرو کردن نان در آن خورده می‌شود.

blank

                                                                                                                                                                                   تور سوئیس – پنیر سوییسی

شکلات سوئیسی

اما خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در تور سوئیس پاییز ۹۹ تجربه خواهید کرد، شکلات سوئیسی است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. سوئیسی‌ها علاقه بسیار زیادی به خوردن شکلات دارند و سرانه مصرف شکلات اهالی سوئیس، رتبه اول دنیا را دارد. به دلیل همین علاقه، سوئیسی‌ها ابداعات بسیار زیادی نیز در زمینه ساخت شکلات‌های جدید داشته‌اند. بی‌دلیل نیست که برندهای مطرحی مانند توبلرون در این کشور فعالیت می‌کنند.

همچنین علاوه بر خرید و خوردن شکلات‌های خوشمزه، حضور در کارگاه‌های تولید شکلات نیز از دیگر فعالیت‌های هیجان‌انگیز تور سوئیس ۹۸ است. با حضور در کارگاه‌های شکلات سازی سوئیسی، می‌توانید با فرآیند سنتی ساخت شکلات‌های خوشمزه سوئیسی آشنا شوید و حتی خودتان نیز این کار را امتحان کنید.

blank

                                                                                                                                                                                          تور سوئیس – شکلات سوییسی

ساعت سوئیسی

یکی دیگر از مواردی که اهالی سوئیس در جهان به آن معروفند، ساخت ساعت‌های بسیار با کیفیت و دقیق است. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به سروقت بودن اهمیت می‌دهد، تور سوئیس و خرید ساعت‌های سوئیسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

هر چند برندهای سوئیسی مطرح و شناخته شده‌ای مانند رادو، رولکس و اومگا وجود دارند، اما با گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید سوئیس می‌توانید برندهای محلی نیز پیدا کنید که با استفاده از روش‌های قدیمی‌تر ساعت‌های سوئیسی بی‌نظیری تولید می‌کنند.

لذت اسکی در آلپ

اگر به اسکی و ورزش‌های زمستانی علاقه داشته باشید، بدون شک سوئیس بهترین مقصد گردشگری برای گذراندن یک تعطیلات زمستانی بیادماندنی برای شما خواهد بود. قله‌های پر از برف رشته کوه آلپ در جنوب سوئیس، یکی از بهترین نقاط دنیا برای اسکی است و به همین دلیل تور سوئیس در زمستان نیز طرفداران بسیاری دارد.

در این منطقه پیست‌های اسکی متعدد و تفرجگاه‌های زمستانی متنوعی وجود دارد که در فصول سرد سال، مملو از گردشگران و ورزشکاران سرتاسر جهان است. پیست اسکی و تفرجگاه زمستانی زرمات (Zermatt) از بهترین پیست‌های اسکی دنیا و بهترین در سوئیس است. این پیست، مرتفع‌ترین پیست اسکی اروپا است و در تمامی اوقات سال می‌توانید در آن اسکی کنید.

blank

تور ارزان سوئیس – اسکی در آلپ

شهرهای سوئیس

اما علاوه بر طبیعت شگفت‌انگیز، شهرهای سوئیس نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت تور سوئیس پاییز ۹۹ در میان گردشگران است. شهرهای سوئیس با داشتن معماری شگفت‌انگیز و جاذبه‌های مدرن و سنتی، از بهترین مقصدهای گردشگری به شمار می‌روند. زوریخ، برن، ژنو و لوسرن از مهمترین شهرهای گردشگری سوئیس هستند هر ساله گردشگران زیادی با تور سوئیس به این شهرها سفر می‌کنند.

موزه فیفا، آبشار راین (بزرگترین آبشار اروپا)، دریاچه زیبای ژنو، برج ساعت برن (قدیمی‌ترین ساعت جهان)، مقر سازمان ملل متحد، موزه صلیب سرخ، کلیساهای زیبا و … از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهرهای سوئیس هستند.

منبع خبر:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *