فضای-سبز-شهری

توسعه فضای سبز لازمه رونق گردشگری شهری

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: توسعه فضای سبز و به روزرسانی پارک‌ها از مهم‌ترین نیازهای رونق گردشگری شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن ایروانی در آیین کلنگ‌زنی احداث پارک و فضای سبز شهرک مبارک‌آباد با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی در افزایش رفاه مردم و جذب گردشگر، اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین صنایع درآمدزا در جهان به شمار می‌آید از این رو به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه اقتصادی استان اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.
وی فضای سبز و پارک‌های شهری را یکی از مهم‌ترین اجزاء صنعت گردشگری دانست و افزود: پارک‌ها و  فضای سبز مناسب  و دارای استانداردهای لازم در حوزه خدمات، امنیت و کیفیت نقش مهمی در استفاده شهروندان و حضور گردشگران دارد از این رو در طراحی مجموعه شهرک مبارک‌آباد باید به گونه‌ای اقدام شود که با حضور گردشگران از دیگر نقاط استان و کشور از فضای به وجود آمده بیشترین استفاده شود و رونق هرچه بیشتر منطقه را رقم بزند.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان تصریح کرد: پارک‌های محله‌ای به عنوان ابزاری برای پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو باید تلاش کنیم با در نظر گرفتن واقعیت‌ها، خدمات بهتری را مردمی که در همه صحنه‌ها در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، ارایه کنیم.
ایروانی با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری شهرستان لنجان به‌ویژه در بخش بوم‌گردی گفت : تنوع گردشگری در ایران شامل بوم‌گردی ، آثار تاریخی و فرهنگی بوده و حرکت در این مسیر قطعا می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد و آنان را به شهرها و روستاهای شهرستان لنجان جذب کند.
منبع:ایمنا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *