فرودگاه لایپزیش

حقایقی جالب در مورد فرودگاه لایپزیش آلمان

پرواز چیزی است فراتر از آنچه از مبدا به مقصد خود بروید.آنچه در جذابیت های غیر قابل توصیف فرودگاه وجود دارد استفاده صحیح و مناسب از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در طراحی است. آنچنان که توسط هر مسافر یا بازدید کننده احساس شود. این باعث می شود فرودگاه مکانی عالی برای دیدن و تجربه چیزهای جالب و قابل توجه باشد.

در اینجا از شما دعوت می شود حقایقی جالب در مورد فرودگاه لایپزیش هال را کشف کنید.

فرودگاه لایپزیش یازدهمین فرودگاه بزرگ آلمان است و سالانه به بیش از ۲ ونیم میلیون مسافر در کل اروپا خدمات هوایی ارائه می دهد.از نظر ترافیک باری ، این فرودگاه پنجمین فرودگاه شلوغ در اروپا و پس از فرودگاه فرانکفورت، شلوغ ترین فرودگاه آلمان است که در سال ۲۰۱۸ به عنوان قطب اصلی اروپا برای خدمات هوایی شناخته شد.

همان طور که می دانید آلمانی ها به دلیل کارایی خوب شناخته شده اند. چرا که اگر در طراحی خود به محدودیت هایی مواجه شوند ایده های خارق العاده ای را به کار می برند.

محدودیت های فضای کم و همچنین ابتکار عمل آنها برای کاهش تأثیر آنها بر محیط ، منجر به تصمیم گیری برای ساخت باند فرودگاه که از بالای یک بزرگراه عبور می کند،شده است. احداث این پل و فضای باند بر فراز بزرگراه و مسیرها به منظور جلوگیری از ترافیک راه آهن و سایل نقلیه در بزرگراه می باشد . که به باند موازی اجازه میدهد به طول کامل ۶/۳ کیلومتر گسترش یابد. به این پل ها تاکسی می گویند . پل ها یا به اصطلاح تاکسی ها این امکان را برای هواپیما فراهم می کنند تا در زمان برخاست و فرود ،  فضای مانور را داشته و در عین حال جاده ها و فرودگاه ، جریان تردد خودروها و قطارها بدون مانع باقی بماند. همجنین بخش مهمی از هدف آنها برای حفظ و نگهداری از محیط زیست و منابع طبیعی ،در طول گسترش فرودگاه لایپزییش / هال مورد توجه فراوان قرار گرفته است.

در بالای ساختمان فرودگاه یک سکوی مشاهده درارتفاع ۳۰ متری وجود دارد که بازدید کنندگان علاقه مند می توانند اتفاقات را در باند فرودگاه و همچنین در تاکسی ها و پیش بندها پیگیری کنند..

کافه ها ، رستوران ها و فروشگاه های مختلفی در ترمینال مرکزی وجود داردکه امکانات رفاهی کامل برای مسافران فراهم آورده است.

leipzig

این فرودگاه از برخی از تکنیک های مبتکرانه برای تأمین جمعیت رو به افزایش در آلمان استفاده می کند و همچنین با وجود محدود بودن کل فضای مورد نیاز فقط با ساختن زیرساخت های دیگر ، آسیب های زیست محیطی را محدود می کند. شاید آلمان در حال تولید نسل جدیدی از فرودگاه های دارای محدودیت فضایی باشد که روزی بتواند از باندهای فرودگاهی که از روی یکدیگر عبور می کنند بهره برداری کتد(اگرچه این امر نیاز به خلبانی ماهر دارد). در واقع ، این فرودگاه با وجود فضایی هوشمندانه و نکات برجسته در زمینه صرفه جویی در محیط زیست ، یک مهندسی بی نظیر را به نمایش می گذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *