گوانژو

جذاب ترین شهر های چین

اینک چین جزو بزرگترین کشورهای جهان و وپر جمعیت ترین و با وسعت ترین انهاست و این کشور را متمایز می کند که شهر های پر جاذبه ی ان زیاد باشد. از شهرهای پر جاذبه میتوان به زیبو/هانگزو و هانگزو/پکن/شانگهای/گوانگزو/فوشان/شن جو/شیامن/چینگ داوو/نان جینگ/هانگ جو/کون مینگ/نیز اشاره کرد که به توضیح معروف ترین انها میپردازیم.

جذاب ترین شهر چین

از جذاب ترین شهرهای چین که جزو شهر های توریستی و پر جاذبه هستند میتوان به هانگزو یا هانگژو اشاره کرد. هانگزو در بخش شمالی قرار دارد و مرکز استان چجیانگ است.و این شهرغریب به ۱۰ میلیون جمعیت را دارا است این شهر اب و هوای نسبتا مرطوب و گرمسیری در این ناحیه را دارا است.

زیبو شهری پر از جاذبه در چین

از دیگر شهر های پر جاذبه ی کشور چین میتوان به زیبو اشاره کرد زیبو جزو شهر های قدیمی و پر جاذبه و زیبا در چین است که از شهرت خاصی برخوردار است اما شهری پراز زیبایی های منحصر به فرد برای سفر و تفریح است.زیبو به شهر سرامیکی هم نیز معروف است و دارای برترین بازارهای مبادلاتی خرید و فروش و صنایع دستی و سنتی و چینی آلات است.

زیبو در چندین قرن مرکز حکومت این کشور بوده که این موضوع بی تاثیر در جذاب بودن این شهر نیست.دیوار چین نیز در همین شهر قرار دارد دیواری با۲۶۰۰سال عمر دیوار چین از منحصر به فرد ترین جاذبه های چین است.

شانگهای

شانگهای از شهرهای جذاب چین به شمار می رود و دومین شهر بزرگ دنیا است و یکی از پر اهمیت ترین بنادر تجاری دنیا وچین محسوب میشود.یکی از علت های که شانگهای معروفیت دارد بخاطر اثار تاریخی است که در کنار برج ها و ساختمان های مدرن خودنمایی میکنند.

پکن

یکی دیگر از شهر های معروف و پر جاذبه ی چین است که علاوه بر اهمیت از لحاظ توریستی و گردشگری از لحاظ سیاسی و بخش اقتصادی حائز اهمیت است.پکن جزو با وسعت ترین شهرهای ذنیا است غریب به۲۲میلیون جمعیت مربوط به شهر پکن است.دیوار بزرگ چین/میدان تیان آمن/شیچاهای/پارک جهانی/پل مارکوپولو و… جزو جاذبه های توریستی و گردشگری و تاریخی شهر پکن است.

شانگهای و پکن جزو پر توریست ترین و شهرهای پراز جاذبه های گردشگری و تاریخی هستند. این شهرها مملو از مهاجر هستند این آمار به دلیل مهاجرت ۱۸۰۰۰۰مهاجری که در چین مشغول فعالیت هستند گرفته شده.

گوانژو

این شهر پر جاذبه و پر اهمیت از نظر اقتصادی است و با۱۵ میلیون جمعیت در خود دارای آثار تاریخی زیادی است که این امر بی تاثیر در جذاب بودن این شهر نیست.فرودگاه این شهر جزو بزرگترین فرودگاه های دنیا به شمار می رود.

چنگدو

از دیگر شهر های جذاب چین محسوب میشود که شاید از لحاظ شهرت و معروفیت کمتر به گوش رسیده باشد و۱۵میلیون جمعیت را در خود جای داده است.

فوشان

فوشان قدیمی ترین شهر چین است که ممکن است کمتر به گوش خورده باشد یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی فوشان وان شی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *