گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری است، گفت: با تمام توان از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می شود.

“احد جمالی” با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۸ درصد جنگل های کشور و ده درصد آب را به خود اختصاص داده است، افزود: این استان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بسیار مستعد است.
وی به قابلیت های گردشگری شهر گردشگر پذیر سی سخت اشاره کرد و تصریح کرد: توسعه گردشگری شهر سی سخت می تواند اشتغالزایی و در آمدزایی بسیار بالایی برای مردم شهرستان دنا و به تبع استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گردشگری را محور اصلی توسعه در استان اعلام کرد و اظهار کرد: توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند داشتن نگاه کلان و توسعه گرای همه مسئولان استان است.
همچنین “مجید صفائی” سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این مدت کم موانع زیادی از توسعه گردشگری استان برطرف شده است، عنوان کرد: در سال ۹۹ پروژهای مهم گردشگری که سالیان زیادی راکد بوده است افتتاح می شود.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه گردشگری تله کابین یاسوج و پارک آبی یاسوج از مهم ترین این پروژه ها است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از ظرفیت های گردشگری استان مانند استفاده از توسعه گردشگری آبی در کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده بود، گفت: با پیگیری از طریق مسئولان استانی و ملی توانستیم طرح بزرگ ایجاد دهکده گردشگری در کنار سد آبی “چم شیر” را در شهرستان گچساران تصویب کنیم.
صفائی با بیان اینکه با ایجاد این طرح شاهد تحول گردشگری استان خواهیم بود، افزود: میزان اعتبار مصوب برای اجرای این طرح بزرگ سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ۷۰میلیارد ریال است.
وی همچنین از توسعه بخش های صنایع دستی و مرمت آثار تاریخی در این نشست خبرداد و تصریح کرد: برنامه های خوبی در این زمینه برای سال ۹۹ پیش بینی شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون گردشگری و رئیس واحد حراست این اداره کل صبح امروز دوشنبه ۲۵ فرودین ماه ۹۹ با معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان دیدار کرد.

منبع:ایسنا

مرتبط:۹ طرح گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *