در کدام رستوران مصري غذا بخوريم‌؟

در کدام رستوران مصري غذا بخوريم‌؟

خورد و خوراک و استفاده از غذاهاي محلي يکي از بهترين بخش‌هاي سفر به هر منطقه است. در هر شهر مصر رستوران‌هايي وجود دارد که مي‌توانيد با مراجعه به آنجا از خوردن غذاهاي خوشمزه مصري لذت ببريد.

در اسکندريه

اگر به اسکندريه رفتيد، رستوران دهکده بالبا يک رستوران قديمي با فضاي بزرگ و غذاهاي خوشمزه و آماده ميزباني از گردشگران است. انواع غذاهاي گريل شده، کباب‌ها، غذاهاي دريايي و … را شما مي‌توانيد در اينجا سفارش دهيد و از طعم خوب آنها لذت ببريد.

همچنين در اين شهر رستوران «محمد احمد» وجود دارد که مي‌توانيد در آن بهترين فلافل‌ مصري را ميل کنيد. قيمت غذاها فوق‌العاده مناسب و همه‌چيز خوشمزه و بي‌نظير است.

در قاهره

اگر اهل فست‌فود هستيد، در قاهره از هرکس بپرسيد، آدرس رستوران فلافل را به شما مي‌دهد که در آن انواع برگرها و پيتزاها را با طعم‌هاي گوناگون مي‌توانيد ميل کنيد.

در قاهره رستوراني عالي به نام سابايا وجود دارد که با پيش‌غذاها، غذاها و دسرهاي بسيار خوشمزه شبي رويايي را براي شما رقم خواهد زد. گرچه قيمت‌هاي اين رستوران کمي گران است، اما طعم لذيذ غذاهاي لبناني، مديترانه‌اي و مصري در محيطي آرام با خدمه‌اي خوب ارزش چنين هزينه‌اي را خواهد داشت. به گفته بسياري از گردشگراني که به مصر سفر کرده‌اند اين رستوران بهترين غذاهاي لبناني را در تمام اين کشور پخت مي‌کند. همين خود به تنهايي دليلي کافي براي تجربه‌ حداقل يک‌باره‌ اين مکان است.

کوشاري فراموش نشود

ضمنا غذاي معروف محلي مصري‌ها کوشاري نام دارد که بسيار خوشمزه است و در همه رستوران‌هاي مصري سرو مي‌شود. خوردن ان را فرامش نکنيد که حتما با يک بار خوردن مشتري دائم آن خواهيد شد. براي اينکه بدانيد کوشاري چيست همينقدر مي‌گوييم که ترکيبي از برنج و ماکاروني و عدس همراه سس مخصوص که با هم دم پخت مي‌شود و طعم عالي دارد.

منبع خبر:توریسم پرس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *