دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری

دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری در فرودگاه‌ بین‌المللی شیراز احیاء ‌شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس خواستار احیای دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری در ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب (ره) شیراز شد.

هادی شه‌دوست شیرازی در نشستی با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان به بررسی راهکارهای همکاری بیشتر و رفع مشکلات دو حوزه پرداخت.و

به نقل از میراث فارس، شه دوست افزود: در سال‌های اخیر با تحول اساسی در صنعت حمل‌ونقل پیشرفت شگرفی در صنعت گردشگری به وجود آمده و این امر مستلزم توجه نظام‌مند به ابعاد مختلف فنی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در استفاده از جاذبه‌های گردشگری است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس ادامه داد: به دنبال تعاملی سه‌جانبه با فرودگاه و شهرداری هستیم تا مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه را حل کنیم.

شه‌دوست شیرازی عنوان کرد: آموزشگاه‌های تحت نظارت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس آماده آموزش و ارائه خدمات به رانندگان تاکسی فرودگاه است و باید با آموزش صحیح تخصصی، خدمت‌رسانی به گردشگران را هدفمندتر کنیم.

او با بیان اینکه فارس گهواره تمدن و فرهنگ ایران است و باید در حد نام آن امکانات داشته باشد، تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از راهکارهای عملی و قانونی، مشکلات گردشگران سلامت ورودی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس به شیراز را ساماندهی و حل کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز در این دیدار اظهار کرد: با توسعه گردشگری مشکلات اجتماعی به‌ویژه اشتغال حل خواهد شد و گردشگری در شیراز باید به جایگاه خودش برسد.

غلام‌رضا کریم آقایی گفت: حضور اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان در فرودگاه بسیار نیاز است و در توسعه گردشگری با این مجموعه همراه خواهیم بود.

او با بیان اینکه استان فارس با وجود جاذبه‌های متنوع تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری است، افزود: حمل‌ونقل هوایی در فارس و شهر شیراز در توسعه گردشگری اهمیت ویژه‌ای داشته است.

کریم آقایی گفت: اداره‌کل فرودگاه‌ های فارس آمادگی همکاری بیش‌ازپیش در راستای توسعه صنعت گردشگری استان پهناور فارس را دارد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

رونق گردشگری با تجربه‌های کرونایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *