دیدنی های-تورنتو

دیدنی های تورنتو

کانادا است و یک تورنتو، شهر تورنتو بزرگترین و دیدنی ترین شهر کانادا است. بسیاری از ایرانی ها این شهر را به عنوان مقصد خوبی برای مهاجرت انتخاب میکنند اما امروز و در این مقاله قصد نداریم شما را با دلایل مهاجرت به این شهر آشنا کنیم!!! تورنتو علاوه بر اینکه شهری با ملیت های مختلف است، دارای دیدنی های بسیار جالبی هم هست که امروز به آنها خواهیم پرداخت.

دیدنی های تورنتو

برج CN

برج CN اولین جاذبه ای است که میخواهیم به شما معرفی کنیم. این برج ارتفاعی حدود ۵۵۳ متر دارد و یکی از بزرگترین نماد های است که از تورنتو میتوان یافت. این برج در جنوب شهر قرار دارد و زمانی که به طبقه آخر آن برسید میتوانید تمام تورنتو را زیر پاهای خود احساس کنید.

موزه رویال

موزه رویال اینتریو هم یکی از جاهایی است که هرگز نباید دیدن آن را از دست بدهید. این موزه با معماری منحصر به فرد خود توانسته توریست های بسیاری را به خود جذب کند.

گالری هنری اینتاریو

گالری هنری اینتاریو یکی از مکان هایی است که هنرمندان آن را از دست نخواهند داد. این گالری منحصر به فرد که در غرب تورنتو قرار دارد، کلکسیونی از هنر مکان های مختلف دنیا است. مهم ترین نمایشگاه هایی که در این گالری دیده شده است کار های کانادایی ، آفریقایی ، اقیانوسیه و اروپایی را به نمایش گذاشته است.

کازالوما

کازالوما قلعه ای است که شما را به یاد قرون وسطا می اندازد. این قلعه را هنری پلات یک میلیاردر کانادایی ساخته است. این قلعه نزدیک به ۱۰۰ اتاق دارد و یکی از زیبا ترین موزه های جهان میباشد.

تونتو شهری است که نه تنها برای مهاجرت بلکه برای مسافرت نیز جای خوبی است. شما میتوانید با داشتن ویزا های مجاز کشور کانادا از این شهر دیدنی دیدن کنید. مردم این شهر از جاهای مختلف دنیا هستند بنابراین همزیستی فرهنگ ها به خوبی دراین شهر قابل دیدن است.دیدنی های تورنتو

باغ وحش تورنتو ‏‏ ‏‎

تورنتو باغ وحشی وسیع دارد که شامل مجموعه ای از صدها حیوان مختلف می شود که در” ‏Red River‏ ” و ۴۰ کیلومتر شمال ‏شرق مرکز شهر قرار دارد. یکی از جاذبه های اصلی این باغ وحش پانداها هستند ، پانداها از سال ۲۰۱۳ وارد این باغ وحش شدند ‏و امروزه یکی از پرطرفدارترین حیوانات این باغ هستند. این باغ وحش بخش های متفاوتی دارد و حیوانات مربوط به هر منطقه ‏را در آن نگهداری می کنند. برای مقال بخش مربوط به آمریکای شمالی آن مجموعه ای از خرس های گریزلی را در خود ‏نگهداری می کند.

منطقه ‏Distillery

‏‎ منطقه ‏Distillery‏ یک منطقه تاریخی بازسازی شده است که تبدیل به یک منطقه تفریحی و خرید شده است. در این منطقه گالری ‏ها ، رستوران ، بوتیک و استودیوهای هنری زیادی قرار دارد. همچنین بسیاری از رویدادهای تفریحی و هنری در این منطقه ‏برگزار می شود. این منطقه یکی از مناطق زیبا برای قدم زدن در طول روز یا هنگام غروب است. ‏ ‏

منبع:تاریخ ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *