کاخ کازا لوما (Casa Loma)

جاذبه‌های گردشگری تورنتو

شهر تورنتو، مرکز یکی از استان‌های مهم کشور کانادا یعنی اونتاریو است. تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است و در میان شهرهای پرجمعیت آمریکای شمالی دارای رتبۀ چهارم است.

تورنتو دارای جاذبه‌های گردشگری وجود فراوانی از موزه‌ها و گالری‌ها گرفته، تا برج‌های دیدنی و مکان‌های تفریحی است. در اینجا شما را با چند جاذبۀ گردشگری این شهر آشنا می‌کنیم.

برج  سی ان (CN)

برج سی ان با ۵۵۳ متر ارتفاع، نماد شهر تورنتو است. برج سی ان که در منطقۀ مرکزی شهر واقع شده است، به تمام شهر اشراف دارد. این برج را می‌توان مهم‌ترین جاذبۀ گردشگری تورنتو دانست. شما می‌توانید از پایین برج یا از درون آن، به تماشای آن بپردازید. هر کدام از این شیوه‌های بازدید از برج، جذابیت‌های خودش را دارد. شما همچنین می‌توانید در رستوران‌های این برج غذا بخورید و تمام تورنتو را زیر پای خود داشته باشید. علاوه بر تورنتو، ایالت نیویورک آمریکا و آبشار نیاگارا نیز از این برج دیده می‌شوند. برای رسیدن به این برج، فقط کافی است که یک بلیط تورنتو را در دست داشته باشید. این امکان بی‌نظیر را از دست ندهید.

برج  سی ان (CN)

 

موزۀ سلطنتی اُنتاریو

یکی از بهترین و معروف‌ترین موزه‌های کانادا، موزۀ سلطنتی اُنتاریو است که در تورنتو واقع شده است. در این موزۀ مشهور با شهرت بین‌المللی، مجموعه‌های بی‌نظیر از دوره‌های مختلف تاریخی قرار دارد که علاقمندان به هنر را به خود جذب می‌کند.

موزۀ سلطنتی اُنتاریو

گالری هنر اُنتاریو

گالری هنر اُنتاریو، یک مکان هنری مشهور و دیدنی است. ساختمان و بنای این گالری خود می‌تواند به عنوان یک جاذبۀ گردشگری جداگانه تلقی شود که از معماری مدرنی برخوردار است. شما در این گالری می‌توانید شاهد نمایشگاه‌هایی دائمی باشید که از مجموعه‌ هنرهای اروپایی، اقیانوسی، آفریقایی و کانادایی به نمایش گذارده شده‌اند.

گالری هنر اُنتاریو

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا با فاصلۀ یک ساعت‌ونیم از تورنتو، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر، کشور کانادا و کل جهان است. برای دیدن این آبشار اول از همه باید بلیط تورنتو را خریداری کرد و وارد این شهر شد. سپس شما می‌توانید با تورهای زیادی که برای این منظور وجود دارند، از تورنتو برای بازدید از این آبشار بروید و خاطره‌ای برای تمام عمرتان رقم بزنید.

آبشار نیاگارا

کاخ کازا لوما (Casa Loma)

کشور کانادا کمتر شاهد آثار باستانی نظیر به کاخ قرون وسطایی کازا لوما است. از این نظر بازدید از این کاخ یک کار منحصر به فرد است. این کاخ زیبا برای شخصی به نام سر هنری پلات ساخته شده و دارای ۱۰۰ اتاق و ۳۶ حمام است. این کاخ امروزه یک موزۀ دیدنی و یادگار دوران شکوه و عظمت اروپا در داخل کانادا است.

کاخ کازا لوما (Casa Loma)

باغ وحش تورنتو

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تورنتو، باغ وحش بزرگ این شهر است. در این باغ وحش، چندین هزار حیوان مختلف زندگی می‌کنند. باغ وحش دارای چندین بخش است و در هر بخش، حیوانات یک منطقۀ جغرافیایی دیده می‌شوند. در قسمت‌های مختلف می‌توان خرس‌های گریزلی متعلق به آمریکای شمالی، پانداها متعلق به چین و جنوب شرق آسیا و  ساوانای آفریقایی را مشاهده کرد.

باغ وحش تورنتو

منطقۀ تفریحی (Entertainment District)

منطقۀ تفریحی تورنتو فضایی فرهنگی هنری است که در آن تئاترهای بزرگ‌، کنسرت‌ها و رویدادهای موسیقی برگزار می‌شود. این منطقه با برادوی نیویورک برابری می‌کند. با خرید بلیط تهران تورنتو، به این منطقۀ تفریحی بروید و علاوه ‌بر تماشای آثار هنری، در رستوران‌ها، بارها و کافه‌های آن وقت بگذارنید.

منطقۀ تفریحی تورنتو (Entertainment District)

استادیوم راجرز سنتر (Rogers Centre)

استادیوم بزرگ راجرز سنتر، با طراحی منحصر به ‌فردش، یکی از دیدنی‌های شهر تورنتو به ویژه برای ورزش دوستان است. طراحی این استادیوم به گونه‌ای است که در مواقع لزوم دارای سقف باشد و آن هنگام که هوا مساعد است، سقف آن به کنار برود. این ورزشگاه علاوه بر کارکرد ورزشی‌اش، میزبان کنسرت‌های مختلف نیز هست.  اگر قصد تماشای یک بازی مهم را در این ورزشگاه دارید، خرید بلیط تورنتو را فراموش نکنید.

استادیوم راجرز سنتر تورنتو(Rogers Centre)

بازارچۀ سنت لاورنس (St. Lawrence Market) 

دیدار و گشت و گذار بازارچۀ سنت لاورنس بر خلاف زمانی است که شما به یک شهر مدرن سفر می‌کنید و از مال‌ها و فروشگاه‌های مدرن و جدید دیدن می‌کنید. سنت لارنس یک بازار قدیمی است که در سال ۱۸۵۰ ساخته شده و در آن محصولات غذایی، انواع نوشیدنی‌های مختلف، گل و صنایع دستی و وسایل سنتی به فروش می‎رسد. خوب است بدانید که فضای داخلی این بازارچه، لوکیشن و محل فیلمبرداریِ فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بوده است.

مرتبط:

دیدنی های تورنتو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *